zaglądaliście tu :

sobota, 6 października 2012

smuteczky. :c




uwielbiała patrzeć na jego roześmiane oczy i dołeczki towarzyszące każdemu uśmiechowi. 




Chciałam coś w sobie zmienić - zdecydowałam się na Twoje nazwisko




Wszystko się zmienia, coś jest, a później tego nie ma. 


Nieważne jak długo próbujesz zapomnieć, i tak w snach przychodzi do Ciebie. 




Faceci mogą zajmować się flirtowaniem przez cały dzień, ale zanim pójdą spać, myślą o dziewczynie, na której naprawdę im zależy. 




Jeżeli dwoje ludzi decyduje się być ze sobą to znaczy, że od tej pory nie liczy się już " ja " lecz " my ". Liczą się wspólne potrzeby, wspólne plany, wspólne marzenia, wszystko staje się jednością. Z dwóch ciał powstaje jedna dusza, jedno serce. I nieważne czy to jest pierwsza miłość, druga czy dziesiąta, zawsze należy traktować ją jako jedyną, wyjątkową i niepowtarzalną, a przede wszystkim o s t a t n i ą . 




Mimo że zadawał tyle bólu, to nigdy nie nazwę Go błędem. 




Ciągłe wystukiwanie sms o treści WRÓĆ i ciągłe naciskanie czerwonej słuchawki. 





Do najprzyjemniejszych momentów w życiu należą te, kiedy nie możesz przestać się uśmiechać po spotkaniu lub rozmowie. 




Ty uwielbiasz mnie ranić i to chyba nie jest spoko 




Kiedy się opamiętasz i zrozumiesz, komu naprawdę na Tobie zależy, jej już nie będzie. 



Nie szukaj miłości na siłę. Jeśli jest Ci przeznaczona, sama Cię znajdzie. 


Cześć! Namieszałeś sporo w moim życiu, ale dziękuję że jesteś 




Życie się sypie kiedy ktoś bardzo bliski, ktoś jak przyjaciel ma charakter dziwki. 




gdybyś dostała możliwość cofnięcia się w czasie, znów byś go pokochała? 


rzygać mi się chce czytając kilkanaście razy dziennie, jaka to Ty jesteś nieszczęśliwa , bo nikt Cię nie kocha. 





jesteś moją teraźniejszością i przyszłością, nie wspomnieniem 





kup se mózg dziewczyno, potem błyszczyk.


najlepsze sobotnie wieczory są wtedy, gdy nie zwracasz uwagi, na to, ze zbliża się poniedziałek.




szczerość może i boli, ale przynajmniej wiesz na czym stoisz.



dziś jesteśmy tymi ludźmi, przed którymi ostrzegali nas rodzice.




Na zawsze? Na zawsze to można sobie rękę amputować




chciałabym być ruda. ten stereotyp cholernie do mnie pasuje.



Wspomnienia zapisane w sercu.



Przyjaźń jest bardziej wymagająca od miłości. Podczas gdy miłość może być nieodwzajemniona, przyjaźń zawsze wymaga obustronności. Nie można być czyimś przyjacielem nie będąc uważanym za przyjaciela przez tego kogoś. Dlatego nie możemy powiedzieć, że przyjaźń jest prawdziwa lub fałszywa - przyjaźń albo jest, albo jej nie ma.




Nie ma większej rzeźni niż pamięć




odtruwam się muzyką



Co mnie nie zabije, to rozpierdoli psychicznie


-ile razy można mówić słowo 'kurwa'?
-do usranej śmierci, 24 na dobę,KURWA.



okazujemy siłę, by nikt nie widział naszej słabości




wtulona w niego, wiedziała co to szczęście.



kobiety pamiętają każdy drobny szczegół, wiesz ?


Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni.




rusz suko co moje, a przysięgam, że ci łapy upierdolę!



Koledzy, ale ja serio nienawidzę dźgania palcem w brzuch i żebra




śniło mi się że wszystko jest dobrze. to musiał być sen.




Zdania, których nie chcemy usłyszeć:
1."Skończyła się wódka"
2."Nie ma internetu"
3."Musimy pogadać" ...



Kiedyś wyjadę tam, gdzie nikt mnie nie zna.



Piąteczek. Aż człowiek budzi się z innym nastawieniem.





uwielbiam patrzeć jak jeździsz po mnie wzrokiem kurwo. jak ciągle się męczysz, żeby mi choć trochę dorównać.


lubię czasem zapomnieć ile mam lat, na powagę jeszcze mam czas.



Obiecaj, że będziesz pamiętał, że jesteś mój


Nie znam Definicji przyjaźni, Ale wiem, że jest najważniejsza




cholernie lubię , gdy nazywa mnie swoją 







I mimo wszystko dziękuję Wam za przeszłość, bo bez niej nie byłoby mnie, takiej jaką jestem dzisiaj.



lubie soboty . lubie czekoladę , cappuccino i pomarańcze . i lubię czasem przeklinać . i śmiać się tez lubię . i lubię zaczynać nowe zdania od litery "i" . I lubię sport . lubie też czarny kolor . ale nie Ciebie kurwa , nie Ciebie . Ciebie kocham .



Bóg urządził sobie na ziemi najbardziej popierdolone simsy świata.


masz whisky ? wypijmy za zdrowie braci. za przyjaźń, której nie trzeba tłumaczyć.



przyjaźń to miejsce, w którym człowiek czuje się wyjątkowo bezpieczny. w kontakcie z przyjacielem nie muszę udawać kogoś innego i przekonywać go, że zasługuję na jego przyjaźń. nie potrzebuję dowodzić, że jestem mu wierny. wszystko to jest oczywiste dla obu stron. przyjaźń daje poczucie bezpieczeństwa podobne do tego, jakiego doświadcza dziecko w ramionach kochających rodziców. przyjaciel szanuje mnie pomimo tego, że lepiej niż inni ludzie zdaje sobie sprawę z moich ograniczeń i trudności. właśnie dlatego dzielę z nim nie tylko moje radości i sukcesy, ale także troski i chwile bezradności.



są trzy rodzaje kobiet . damy , nie damy i nie każdemu damy .


Komentuj ile chcesz, wiedz że mam to gdzieś.



Miłość, to nie wszystko. Ale to bardzo, bardzo dużo.



bądź moim Sidem , ja będę twoją Nensi , założę różową sukienkę i pobawimy się w dirty dancing .




pozostało cieszyć się z chwil które kiedyś dawały tyle szczęścia .


gdy spotkałam Cię pierwszy raz, coś mnie tknęło. wiedziałam, że Cię polubię, ale nie sądziłam, że aż tak.


Zależy mi na nas tak mocno jak w poniedziałek na piątku.




nie wchodź w mój świat, i tak nie wiesz o co w nim chodzi .


jebie mnie to, wisi, dynda i powiewa na halnym .



w prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to, żeby być nierozłącznym, tylko o to, żeby rozłąka nic nie zmieniała.


przeklinam cie w myślach, kocham w sercu.



To, że przepraszam nie znaczy, że nie mam racji, tylko świadczy o tym, że cenię Ciebie bardziej niż swoją dumę.



Bezsilność spływa po policzku w postaci łzy.




niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny. potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy.






"Po pierwszym pocałunku wiedziałam, że już nigdy nie chcę całować innych warg."




byłam bez uczuć. potem poznałam Ciebie.


przeklinam, ale przy Tobie się chamowałam.



Wątpię w Ciebie, czasem już myślę, że odejdziesz, że nie wytrzymasz mnie za to kim jestem.



Są tacy ludzie, którzy doprowadzają mnie do kurwicy samym swoim byciem. Co dopiero zachowaniem.


Chcesz wojny suko? zobaczymy czy zmienisz zdanie jak ci czołgiem na ryj wjade.



może i tak skończymy osobno, a za 20 lat nie będziemy o sobie pamiętać, ale póki co chcę, żebyś był tu ze mną.



Nigdy nie dziel się szczęściem. Nie mów skąd je masz i co sprawiło, że się uśmiechasz. Ludzie, to jebani egoiści i będą chcieli Ci to odebrać, pamiętaj




wyjść i nie wrócić.



Być może widzisz, że się uśmiecham. Być może mnie nie znasz.




Nie ważne z kim przyszedłeś, nie ważne z kim piłeś. Ważne, kto się Tobą zaopiekował jak nie miałeś już sił.


Bo lubię gdy sie starasz, gdy z zazdrości Ci odpierdala.




słucham tylko siebie, pozostali pierdolą głupoty.




garstka ludzi, z którymi zawsze jest o czym pogadać.








cześć i czołem, jestem matołem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz