zaglądaliście tu :

sobota, 29 grudnia 2012

BOOM.

cześć Wam wszystkim :o
Nie wiem czy czytacie jeszcze mojego bloga, czy wvchodzicie na niego. Bardzo na to licze. Postanawiam od nowa go pisać i dodawać notki regularnie jak kiedyś. Mam nadzieję, że mi się to uda. Także, jeśli czytacie jeszcze to wchodzić, spamowac komentarzami a ja za to będę starała się dodawac jak najleszpe notki.
No i życze Wam pijanego Sylwestra i Udanego Nowego roku !




Ale wolę nic nie mieć, niż mieć coś na niby.


Powinniście zobaczyć mnie wieczorami, kiedy siedzę sama na łóżku, palę jedną fajkę za drugą i mówię do ścian, do mebli, do samej siebie jak bardzo chciałabym go tutaj teraz.


Ludzie odchodzą. Tacy już są, oni zawsze to robią.


Czasami coś w nas umiera i nie chce zmartwychwstać.



Nigdy nie przestaniesz kogoś kochać. Po prostu nauczysz się bez niego żyć.




Skoro oczy zwierciadłem duszy to dlaczego ten drań ma takie piękne?


2013 proszę bądź wspaniały..

Przegrywa ten, któremu bardziej zależy

Czy można kochać i nienawidzić tę samą osobę? Można.


Właśnie w takie pochmurne, beznadziejne dni najbardziej Cie potrzebuję.




Po co szukamy radości, kiedy mamy ją obok siebie?


 te krótkie momenty kiedy czułem, że ty czujesz to samo.



Ciekawe jak spojrzymy na siebie po paru latach.


Ludzie potrafią tęsknić za czymś czego praktycznie nie mieli.


Jeśli kogoś kochasz, powiedz to. Nawet jeśli boisz się, że to nie właściwe, nawet jeśli boisz się, że wywoła to problemy. Nawet jeśli boisz się, że przewróci to Twoje życie do góry nogami. Powiedz to, powiedz jak najgłośniej. A potem idź za ciosem.


Jesteśmy zbyt dumni, aby pierwsi wyciągnąć rękę do zgody.



Ile jeszcze będziesz śnił o tym czego mieć nie możesz?



Facet jest jak kawa,
 najlepszy jest silny,
 gorący,
pełen subtelnego smaku
i nie pozwala Ci zasnąć przez całą noc.



Bądź powodem do uśmiechu, a nie do płaczu.



Kocham Cię po jednym piwie, trzech, dziesięciu, na trzeźwo.



Nieważne ilu chłopaków spojrzy się na mnie, nieważne ilu się podobam, nieważne jak przystojni oni będą - dla mnie najprzystojniejszym jesteś Ty i chcę podobać się tylko Tobie.






po co to całe gadanie, w tym roku zrobię to, zapomnę o tym, zajmę się tym i tym. po co to wszystko? już rok temu przerabiałam to wszystko i co? i na niewiele się to zdało.



milczenie potrafi zniszczyć wszystko, rozpieprzyć to na czym nam najbardziej zależy, a czasem wystarczy tylko jedno słowo, dwa słowa..



W każdym uczuciu są upadki, te lżejsze i te, po których już nigdy się nie wstaje.



chciałoby się żyć bez bluzgów, no ale kurwa..



ta sama tradycja, troche inne czasy.


Siadam, wyciągam szluga, biorę bucha za tych, którym już nie ufam.



Mamy marzenia, które dają nam siłę. Zapomnijmy o problemach, teraz na chwilę.




Są jak ślepy na dziwkach, nie wiedzą co pierdolą



Wiem ,że kiedyś zdobędę cały ten świat. Choć ze mną to pokażę Ci jak.



Jebie mnie jak na mnie patrzą, i tak mnie nie znają. A to takie prymitywne, mówić co inni gadają




Rok tak szybko zleciał. Nawet nie wiem kiedy te 365 dni tak szybko minęło. Jeszcze niedawno budziłam się w południe na obiad i ze smutkiem w oczach stwierdzałam że tak mało czasu zostało do końca wakacji. Jeszcze nie dawno mogłam z pewnością powiedzieć, że on mnie kocha. Kiedy to minęło? Kiedy tak bardzo się zmieniliśmy?



pamiętasz, gdy rok temu wspólnie przystrajaliście choinkę? gdy wziął w ręce długi koralowy łańcuch, po czym zaplątał Ci go wokół szyi i mimowolnie przyciągnął do siebie, zatapiając Wasze usta w pocałunku? gdy trzymał Cię na rękach, abyś mogła sięgnąć szczytu pachnącego drzewka i zawiesić na nim gwiazdę? gdy wziął na dłonie brokat i lekko dmuchnął nim w Twoją twarz, po chwili szepcząc, że wyglądasz niesamowicie bosko? kiedy podczas pieczenia pierników, niby przypadkiem wysypał na Ciebie mąkę i stwierdził, że wolałby schrupać Cię całą? gdy wyniósł Cię na śnieg i zamknął drzwi na klucz, krzycząc przez okno, że jeśli się przeziębisz będzie miał możliwość bycia przy Tobie dzień i noc, by móc odpowiednio się Tobą zaopiekować? pamiętasz tamten rok? wtedy, gdy jeszcze tutaj był? gdy wszystko było łatwiejsze, a każdy poranek witało się uśmiechem? pamiętasz tamto życie? przyznaj - jest za czym tęsknić.



Wolę nie wiedzieć co teraz robisz i jak wyśmienicie będziesz się bawił 31 grudnia.



Nie wiek jest wyznacznikiem doświadczenia



Na tym świecie nie ma nic trudniejszego od miłości



Tak, czuje różnice pomiędzy pepsi a colą, owszem nie zjadam od razu chipsa, tylko najpierw oblizuje go dookoła, skittlesy jem kolorami, nie dojadam do końca obiadów, za to potrafię przy tym wypić litr napoju. Nie jestem taka jak wszyscy, po prostu jestem sobą. I jeśli ci to nie odpowiada to może powinieneś spierdalać?





Kiedy ludzie są pijani, zawsze dzwonią do osób które są im naprawdę bliskie



Nie zdajesz sobie sprawy z tego ile szczęścia mi dajesz.



I pomyśleć że to Ty mi uświadomiłeś jak nic nie warci są faceci



- Co Ty sobie w ogóle wyobrażasz? - Ciebie pod prysznicem.




Jeśli kiedyś będę miała syna, to będzie nosił Twoje imię


Chyba się już odkochał, chyba już na zawsze

 




się porobiło, już nie dzielimy razem ławki, choć kiedyś byliśmy jak szlugi z jednej paczki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz