zaglądaliście tu :

sobota, 15 lutego 2014


Wiesz co? natychmiast się uśmiecham, gdy widzę wiadomość od ciebie. Nawet nie chodzi o to, co w niej jest jest tylko wspaniale wiedzieć, że właśnie o mnie myślałeś.


Z pewnymi stratami człowiek nie jest w stanie pogodzić się nigdy.


Są rzeczy o których nig­dy się nie za­pom­ni. Wiesz co to ? Słony pos­mak łez, ich woń zmie­sza­na z ciem­nością nocy, wil­goć zim­nej po­duszki, drżenie po­wiet­rza na war­gach i ciężar pus­tki wy­lewającej się z po­ranione­go serc



Najpiękniejsze uczucie? Czuć się potrzebnym. Nic temu nie dorówna


Właśnie to lubię w zdjęciach. Są dowodem, że kiedyś, choćby przez chwilę, wszystko układało się po naszej myśli.



Jeśli któregoś dnia masz być szczęśliwy, dlaczego nie zaczniesz od dzisiaj?



Zatrzymaj się, pomyśl kim jesteś, dokąd zdążasz, kto jest obok ciebie


Raz moje nogi są ogromne, raz nie. Raz patrzę w lustro i myślę, że jest okej, parę sekund później patrzę w inne i płaczę, bo jestem za gruba. Raz myślę, że mam dobre oceny, a raz, że nie można być głupszym. Raz chcę się zabić, a raz chcę żyć. Raz chcę być smutna i samotna, a raz chcę być szczęśliwa i z ludźmi. Najśmieszniejsze jest to, że co minutę czuję, że wszystko jest inne. Chyba mam coś z głową…



Mamy po kilkanaście lat, możemy wszystko, czemu więc płaczemy nocami, zaciskamy pięści z bólu, okaleczamy się i chcemy umrzeć?


Lubię spać, gdy jest mi źle. Mogłabym przespać życie.



Walentynki? Przepraszam, ludzi powinno się kochać codziennie, nie jednego dnia w roku.


Prawdziwe cierpienie może nas spotkać tylko ze strony tych, których kochamy.


ZNAJDŹ GEJA 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 ZNAJDŹ LESBIJKE 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 ZNAJDŹ BISEKSUALISTE 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 ZNAJDŹ OSOBE CZARNEJ KARNACJI 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 ZNAJDŹ GRUBĄ/CHUDĄ OSOBĘ 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 유 Nie możesz znaleźć? To dlatego, że wszyscy są równi.




Uśmiecha się i ma ten dołek w policzku
Który tak bardzo lubię i - kurwa mać - jest śliczna.



Poniedziałek bez Ciebie
Wtorek bez Ciebie
Środa bez Ciebie
Czwartek bez Ciebie
Piątek bez Ciebie
Sobota bez Ciebie
Niedziela bez Ciebie 
Dobrze, że tydzień ma
Tylko siedem dni.



-Płaczesz?
-No co ty oszalałeś? 
-Przecież słyszę, masz taki smutny głos, twoje oczy zapewne są czerwone od płaczu. Ale nie płacz kocham Cię ze wszystkimi wadami i zaletam




Jeżeli dwoje ludzi decyduje się już być ze sobą to znaczy, że od tej pory nie liczy się już ”ja” lecz ”my”. Liczą się wspólne potrzeby, wspólne plany, wspólne marzenia, wszystko staje się jednością. Z dwóch ciał powstaje jedna dusza i jedno serce.


nie zostawie Cie, bo kocham Cie na dobre i złe.


My tutaj wszyscy umieramy: z tęsknoty, z samotności, z powodu kompleksów, z powodu wspomnień, ze strachu. Nas nie da się uratować, jedyne co można zrobić to pokochać nas - takich, jakimi jesteśmy. A jacy jesteśmy? Żałośni i słabi, ale spokojnie - zdajemy sobie z tego sprawę.


Błagam Cię , nie odchodź. Nie teraz. Nie w momencie kiedy wszystko się wali. Jesteś jedyną osobą dla której sie nie poddaje. Wiem , że nie zasłużyłam na kogoś takiego jak Ty , ale proszę , zostań.


To na co pracowaliśmy przez całą naszą znajomość straciliśmy w ułamku sekundy.


Ile razy już odwracałem głowę na ulicy tylko po to by się przekonać, że to nie ty.


Każdy z nas kiedyś tęsknił za czymś, czego nie miał.



Bądź blisko, to wszystko



Każdy człowiek ma swój mały sekret o którym nikt się nie dowie, swoje małe marzenie, którego nie zdradzi, swoją ukochaną i jedyną osobę, którą nigdy nie przestanie kochać



Cisza to najgłośniejszy krzyk kobiety. Domyśl się jak bardzo ją zraniłeś, skoro zaczęła cię ignorować.


Kobiecie wystarczy poznać jednego mężczyznę, żeby zrozumieć ich wszystkich. Mężczyzna może poznać wszystkie kobiety i nie zrozumieć ani jednej. :)




Najgorzej jest umrzeć pierwszy raz. Później jest już z górki



- Boi się pan?
- Jak każdy człowiek. Boję się, że będę bał się coraz bardziej


Każdy z nas przeżył coś co go zmieniło i sprawiło, że inaczej patrzy na niektóre rzeczy. Większość z nas jest smutna, większość z nas straciła kogoś lub coś ważnego, większość z nas straciła jakikolwiek sens by żyć. Wszystko co przechodzimy, każdy smutek jest ważny. Nie mówcie, że dzieci w Afryce nie mają co jeść, że tornado zabrało domy niektórym ludziom, nie wiesz co czuje ja albo ktoś inny? To na cholerę porównujesz moje życie, do osoby która przechodzi zupełnie co innego? KAŻDY MA PROBLEMY, KAŻDY REAGUJE INACZEJ, WSZYSTKIE SMUTKI SA WAŻNE, NIE MA WAŻNIEJSZYCH I MNIEJ WAŻNYCH.


Bądź taki rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka podłogi gdy rano wstajesz, diabeł w piekle mówi: “o kurwa, wstał…”



zaufaj mi, są jeszcze Ci dobrzy na świecie.


jeżeli będziesz w stanie zaakceptować każdą moją wadę wtedy będę pewna, że to miłość. 



"Prawdziwa miłość przetrwa wszystko, jeśli grasz w tę grę, to musisz grać czysto."



i tylko obiecaj mi, że za jakieś pięć lat, gdy będziemy siedzieć w jakimś brudnym, tanim motelu z tandetnymi, czerwonymi zasłonkami w oknach, gdy będziemy kłócić się o ostatnią, zwykłą kanapkę z serem, podczas gdy w tle poleci unchained melody, a w małym telewizorku z jednym kanałem poleci któryś raz z rzędu ' uwierz w ducha' , po prostu obiecaj, że wyszeptasz mi wtedy do ucha, krótkie, magiczne : zostań moją żoną. ' obiecujesz?



Dopasuję kolor paznokci do Twoich oczu. Dopasuję sukienkę do Twojej koszuli. Dopasuję duszę do Twojego serca, tylko chciej by pasowała, zaledwie to.



Kobieta to? milion wad do kochania



bo my jesteśmy jak z tych pojebanych książek, które tak chętnie czytasz


Nigdy nie przestaniesz kogoś kochać. Po prostu nauczysz się bez niego żyć. 



Najbardziej nierozsądne co możesz zrobić, to próbować zmienić się dla kogoś. Gdy tego kogoś zabraknie w twoim życiu, nie będziesz mieć ani siebie, ani jego.



Nie chcę być przeszkodą w Twoim życiu, lecz podporą.


Teraz wiem. Jestem pewna, że przetrwamy wszystko. Bez względu na każdą przeciwność losu nic nas nie rozdzieli. Jesteśmy już nie tylko jedną osobą ale jednym bijącym sercem. Nikt nam nie zabierze tego co wspólnie stworzyliśmy. Nikt. Nie pozwolę na to.. oboje nie pozwolimy.


Mam jego. Mam coś co jest tak cudowne, że żadne słowa nie są w stanie tego opisać. Znaczy dla mnie więcej niż ulubiony sweter, więcej niż pluszowy miś, którego mam odkąd tylko pamiętam. Na jego imię, głos, spojrzenie z moim ciałem dzieją się niezrozumiałe dla mnie rzeczy. Uczucie gorąca, walące jak dzwon serce i oczy pełne miłości. Tak kocham go ! Bardziej niż zachody słońca, których nie potrafię sobie w żaden sposób odmówić. 


skoro nie umiesz mi odpowiedzieć na pytanie co byś zrobił, gdybym umarła to mogę umrzeć już teraz, tylko po to, żebyś poznał odpowiedź.


i nie ma nic gorszego niż usłyszeć, że jesteś opcją tymczasową i tak nie umieć odejść.



staramy się o miłość, a kiedy już nadejdzie każesz mi ją wstrzymać, żebym nie wymagała od Ciebie za wiele. wybacz, że nie zaopatrzyłam Cię w pilota on/off, mój błąd.


tak bardzo nie chcesz się angażować, a zanim zdążysz się obejrzeć planujesz jakie imiona będą nosiły Wasze dzieci.



Walcz o mnie, a ja będę walczyć o Ciebie.


I nie rozmawialiśmy dziś ze sobą i mi przez to smutno i czuje się cholernie pusto.



Nie ma na świecie takich pieniędzy, które uszczęśliwią jak Twój uśmiech. Nie ma takiej rzeczy, która sprawi tyle radości co Twoje spojrzenie. Nikt nie jest w stanie mi dać tyle szczęścia co Twój dotyk. Nie ma na tym świecie nic słodszego, niż Twój pocałunek.



Każdemu się wydaje, że jest niezastąpiony. A pewnego dnia budzisz się i widzisz, że już dawno Cię zastąpili, tylko tego nie zauważyłeś.


Nie interesuje mnie co masz w gaciach, portfelu, w skrzynce odbiorczej. Chcę wiedzieć co masz w sercu i czy tym czymś ewentualnie jestem ja.


Jesteśmy tak młodzi, a tak zniszczeni.



Najbardziej obcy są dla siebie ludzie, którzy kiedyś się kochali.





Ty widzisz w Nim kawał skurwysyna, ja powód dla którego żyję.




“Proszę, przykryj mnie kocykiem. Znowu zabolało. Tylko przed twym sercem odkryję swą krzywdę. Tylko ty zrozumiesz. Potrzebuję ciebie, schowaj mnie przed światem pod pancerzem swym.”





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz