zaglądaliście tu :

poniedziałek, 26 marca 2012

Życie, ale ty odpierdalasz..



z dokładnością sprawdzoną kilka razy spakowałam swoje rzeczy, ledwo dopinając wielką walizkę. zmarnowanymi oczami ostatni raz spojrzałam na swój pokój po czubek wypełniony stertą wspomnień. wzięłam jeszcze łyk wody, myjąc po sobie szklankę w kuchni. ucałowałam psa, po chwili prosząc by pozdrowił rodziców. bezsens, wiem. weszłam do parku, w którym jak co dzień przesiadywała ekipa. zamurowało ich, widząc jak zmierzam z walizką. między nami nastąpiła bezszelestna cisza.-wyjeżdżam.-oznajmiłam patrząc w ich przepełnione żalem oczy.-nie potrafię być tutaj. wszystkie miejsca Mnie przygnębiają. wrogowie szykują kolejną zemstę. w szkole, w ogóle się nie układa.-przerwałam, siadając na ławce i odpalając szluga. wtedy jeden z kumpli podszedł, uklęknął przede Mną wyjmując Mi z ust papierosa. zaciągnął się, po chwili cytując " po co zmieniać wszystko, jak Nasz świat jest tutaj? " . przytulił Mnie i podając piwo, które chłodziło się w cieniu, szepnął krótko: nie wydurniaj się,mała




'znajdziesz lepszego' - nic innego nie słyszę od kilku tygodni. nikt nie potrafi mnie zrozumieć, nie ma nikogo lepszego od niego, mimo iż miał więcej wad niż zalet, mimo iż jak na dwadzieścia jeden lat zachowywał się jak pięcioletnie dziecko i tak jest dla mnie ideałem. nie wyrzucę go z serca ot tak na pstryknięcie palcami i tu nie chodzi już o to, że jest ciężko tylko o to, że ja nie chcę. nie chcę o nim zapomnieć i pokochać kogoś innego bo żaden chłopak nie będzie go w stanie zastąpić. tylko on ma tak cudowny uśmiech, śmiech, tak cholernie zielone oczy czy te ruchy które sprawiały, że motyle w brzuchu ćwiczyły pierdolca. nie zrezygnuje z niego dlatego, że inni nie mogą patrzeć jak cierpię.







Zasada 303 - jeśli kochasz nie daj o sobie zapomnieć. Zasada 304 - jeśli kiedykolwiek pokochałaś za mocno znaczy to, że pokochałaś odpowiednio. Zasada 592 - jeśli wasz związek się rozpadł nie był to jeszcze wasz czas. Zasada 657 - jeśli nie możesz zapomnieć wróć do zasady 303





Co byś zrobił gdybyś wiedział, że po raz ostatni słyszysz mój głos?




Wyczerpał się mój limit cierpliwości na dziś.



Kochałam go za to, za co inni go nienawidzili. To ja tolerowałam jego widzi mi się, akceptowałam kretyńskie pomysły. Nie potrafił tego docenić.



zmienił mnie, zresetował i zaprogramował po swojemu, windows xmiłość.





Nie wiem czy naprawdę była złą kobietą, wiem, że taką kochali ją meżczyźni.




Nie musisz mnie kochać. Ba. Nie musisz mnie nawet lubić. Ale będziesz żałować - obiecuję.





I nigdy nie mów, że kochasz tylko po to, żeby kogoś pocieszyć. Nigdy nie mów o wspólnych nocach, skoro wiesz, że jednak nie chcesz. Nigdy nie zostawiaj pijanego, skoro wiesz, że sam pijesz. Nigdy nie mów, że Cię nie ma, lecz po prostu powiedz, że nie chcesz rozmawiać. Nigdy nie mów, że wszystko Ci się we mnie podoba, jeśli nie podoba Ci się nic. Nigdy nie mów, że jestem jedyna, wyjątkowa, skoro wiesz, że to gówno prawda. Nigdy nie całuj, jeśli wiesz, że to dla Ciebie nic nie znaczy.




jedna rozmowa z tobą i moją wieloletnią terapię chuj strzelił.



Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać Każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać Ja nadal czuję dumę wiesz dlaczego Doszedłem tutaj sam nie dałeś mi niczego . 





Tak, skurwiele pociągają mnie najbardziej.





W uczuciach nie ma czegoś takiego jak zwątpienie. Kochasz albo nie.





Brak ołówka w przedszkolu - sympatia kolegi - bratnia dusza - szkoła średnia - zauroczenie - randki - miłość - pocałunek - sex - zdrada - ból - cierpienie - nienawiść - gorycz - samobójstwo. Podsumowanie: Nie zapomnij ołówka, bo kurwa będzie źle.




Niczego nie żałuję, czasem po prostu nie było warto.





nie chcę więcej kochać, skoro tak ma wyglądać miłość.




Nieproszony gość o nim mówią "Samotność".



jest mnóstwo pięknych słów. wiele cudownych zdań, które słyszym od ukochanej osoby. jednak najbardziej w sercu zapadają te wypwowiedziane odruchowo, bez zastanowienia. krótkie 'kocham Cię' podczas robienia obiadu, czy też najzwyklejsze w świecie 'trwaj przy mnie' podczas prowadzenia Go do domu pijanego. te słowa płyną z głębi serca, są tak oczywiste, że druga osoba nawet się nad nimi nie zastanawia. i to właśnie jest cudowne - nie żadne kolorowane słówka, tylko proste, krótkie zdania - które dają tak wiele ciepła naszemu sercu.






zaczynasz mnie obrażać - a ja tego nie lubię. zaczynasz napierdalać za plecami - co jest moim czułym punktem, bo to jedyna rzecz, której nie zniosę. próbujesz zwrócić na siebie moją uwagę, ale wybacz - nie mam czasu odwracać się i spoglądać na takie ścierwo jak Ty.





zastanawia mnie tylko jedna rzecz - kiedy pierwszy raz ją zdradzisz. kiedy z uśmiechem na ustach i zakłamaniem w oczach będziesz Jej mówił, jak bardzo Ją kochasz. kiedy zaczniesz unikać Jej spojrzeń, i zapierać się, że jest jedyną kobietą w Twoim życiu. zastanawia mnie kiedy w końcu pokażesz swoją całą skurywsyńską naturę, i przestaniesz być w Jej oczach idealnym mężczyzną, którego udawanie tak świetnie Ci idzie. 






Uwielbiam dzień, w którym Cię poznałam.




Poproszę tabletki zapobiegające myśleniu o nim.




- Źle wyglądasz. Co Ci się stało? - Nic. Nie zrozumiesz. - Spróbuję. - A bolały Cię kiedyś wspomnienia?




siedzę , obżeram się ulubioną zupą ogórkową , w głośnikach green day do którego poruszam lekko głową odgarniając grzywkę która mimo iż jest spięta do góry przy każdym ruchu wypada pchając mi się do oczu . podczas tego siedzenia nie zwróciłam nawet uwagi na swoje zachowanie . pierwszy raz od kilku tygodni normalnie funkcjonuje , nie muszę co chwilę przecierać zamglonych oczu od płaczu , czy naklejać na twarz sztuczny uśmiech gdy tylko ktoś wejdzie do pokoju ale to nie znaczy , że przestałam tęsknić bo nie jestem w stanie , nadal boli mnie serce a to , że nie płaczę to jedynie oznaka tego , że już nie mam czym .





Potrzebuję ósmego dnia tygodnia - tylko dla nas.




mówimy o marzeniach, tak? ja chce sie zabić.



trójka przyjaciół, najepiej zgrana trójka przyjaciół - ja, Damian, On. wszystkie chwile spędzane razem. najpiękniejsze wspomnienia. najcudowniejsze chwile i najbardziej zaufani ludzie. wspólne płakanie ze śmiechu, ale również wspólny smutek. gotowość pójścia za sobą w ogień bez względu na sytuację. jeden skok - jeden gaszący się płomień - jedna osoba mniej - jedno przegrane życie - jedna upadła przyjaźń.




nie, nie byłam dobrym dzieckiem. dlaczego? odpowiedź jest prosta. bo jeśli ktoś nie daje mi od siebie kompletnie nic, to ja robię dokładnie to samo. nie będę dobrą, grzeczną i ukochaną córeczką, dla ludzi, którzy nie dali mi prawie nic. nie jestem w stanie obdarzyć szacunkiem człowieka, który zamiast być moim ojcem i wspierać mnie - każdego dnia udowadniał mi, że jestem nic nie warta. nie powiem 'kocham Cię' do kobiety, która mając gdzieś rodzinę spakowała walizki i wyjechała do pracy, bo jak twierdziła pieniądze są ważniejsze. gdzie tutaj pojawić ma się cokolwiek z mojej strony? jakiekolwiek uczucie, jakikolwiek szacunek i jakakolwiek wdzięczność ? nie ma takiej opcji - bo nie zawdzięczam im nic, prócz życia. i wiem, że to wiele, ale wiem też, że gdyby mogli to zapewne z chęcią by mnie go pozbawili.





najważniejszy był Jego uśmiech, gdy nad ranem odnajdywał mnie tuż obok.



-pijemy dziś? - a co, urodziny masz? - nie, wódkę.





- Nie jest Ci zimno? - Nie. - Jak to nie? Jak ja mam kurtkę, bluzkę i sweter, a Ty tylko koszule. - Ale ja mam Ciebie.





Będziesz jeszcze pragnął żeby ona była mną.





Znasz to uczucie kiedy wiesz, że on Cię naprawdę kocha i jesteś dla niego najważniejsza? Ta ja też nie.




Najgorsze są domysły. Bo domyślam się że wcale nie tęsknisz.




Udowodnij, że Ci zależy. Poniż się, przyznaj przed kolegami, że mnie kochasz.



Są takie osoby, z którymi jedna spędzona chwila sprawia więcej radości, niż dziesięć z innymi.




Jestem zazdrosna o ten papieros, który dotyka Twoich ust.





A czy gdybym tak po prostu umarła, tęsknił byś?




The Sims - popularność tej gry udowadnia jak bardzo lubimy sterować cudzym życiem.




To człowiek człowiekowi najbardziej potrzebny jest do szczęścia.




Kiedy dziewczyna jest wolna, nie znaczy, że nikt jej nie chce. To znaczy, że nie bierze pierwszego, lepszego gówna.





Był, jest, będzie?






Fajnie jest mieć świadomość, że znalazłam grupę osób, które bez względu na czas i miejsce potrafią poprawić mi humor w niecałą minute. ♥





Kapsel tymbarka mówi, że muszę Cię dzisiaj przytulić. ♥




Sto osiemdziesiąt sześć centymetrów czystego skurwysyństwa. Ale tylko On potrafi udowodnić, że poza charakterem chama, jest odpowiedzialnym kolesiem. Kiedy jest zimno, potrafi nawrzeszczeć na mnie "Czy Ty kurwa nie masz kurtki w domu?!" po czym oddać mi swoją; kiedy próbuję odciągnąć go od tych pieprzonych dragów, jest w stanie wyskoczyć z tekstem "Przecież nic się nie dzieje, kurwa. Sama bierzesz", żeby po chwili przeprosić i wyrzucić działkę do kosza. Nie potrafiłabym go nie kochać. Nie teraz. Nigdy.





     zastanawiam się co faceci czują kiedy są zakochani. czy czują motylki w brzuchu? myślą o dziewczynie 24\7? czy czekają godzinami aż wejdziemy na gg albo napiszemy do nich sms'a? czy uśmiechają się pod nosem wspominając wspólne chwile? tęsknią za nami przez cały czas? czy wspominają nasze słowa dokładnie ja analizując?






Byli wszystkim czego akurat potrzebowali, oboje.





Jestem wrażliwa, szczególnie na słowa. Więc zastanów się, czy warto.




Nienawidzę, gdy ktoś mówi, że życie jest pięknie, wiedząc, że moje się rozpierdala.






ładny sznurek. fajnie by wyglądał na Twojej szyi.



Mam sobie przyczepić jemiołę do czoła, żebyś w końcu mnie pocałował?




Jeden pocałunek, a ona już wiedziała, że nigdy więcej nie chce smakować innych ust.





Leżał obok niej patrząc głęboko w oczy i ściskając jej dłoń jak tylko najmocniej potrafił wyszeptał : "Właśnie tak chcę umrzeć" .





Wielbię twoich rodziców, za to że Cię stworzyli. ♥



Wielu facetów mi się podoba. Na widok kilku, zapiera mi dech w piersiach. W paru podoba mi się ich niezwykła osobowość a w kilku innych, zabójcze spojrzenie. Jednak kochać, mogę tylko tego jednego i nie wiedzieć czemu ale padło na Ciebie.




byłeś taki zajebisty , idealny w każdym calu . musiałeś iść do fryzjera ?





Zdejmij koszulke, pocałuje Cię w serce.




Kocham, kiedy piosenka pasuje do sytuacji i niemiłosiernie tyra mi umysł.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz