zaglądaliście tu :

niedziela, 1 kwietnia 2012



Krokodyle są miłe. Próbują Cię zabić by potem zjeść. Ludzie są gorsi. Zanim Cię zabiją i zjedzą, próbują się z Tobą zaprzyjaźnić.



wszystko czego chcę, to być Twoją codziennością .




minęło kilka lat, pełno ludzi, więcej szmat






Czasem dzieje się tak że wyruszamy na poszukiwanie przyjaźni, a znajdujemy wspaniałe królestwo miłość.




Chcesz żebym przepraszała, za to, ze nie jestem taka jak ona?





Świat nigdy nie kończy się na jednej osobie, nawet gdy wydaje nam się, że jest inaczej.



połamany ludzik,bez Ciebie wszystko nie ma sensu ♥




Są gesty, które doceniamy dopiero wtedy, gdy kończą się bezpowrotnie





Może moglibyśmy być dla siebie wsparciem. I mogłoby być dobrze i mogłoby być fajnie




pamiętaj słowa matki - życie to wojna, miłość to syf a ludzie to kurwy




Tylko nic mi nie obiecuj. Obietnice są dla dzieci, pierwszych miłości i przyszłych samobójców



Nie jest łatwo zapomnieć o kimś, kto niegdyś stanowił całe twoje życie





te czasy , gdy przejście na drugą strone ulicy bez wiedzy mamy było przestępstwem , a posiadanie "grześka mega" powodem do uśmiechu.





Przyjaźń ? To nie słitaśne nocki u koleżanki w jej wypasionym domu, to nie pożyczanie sobie trampek. To coś więcej. To tysiące przeżytych razem akcji, to pełne zaufanie i świadomość bliskości drugiej osoby niezależnie od miejsca gdzie się znajduję.





Są takie sms'y, których nie da się usunąć, mimo mijających dni, tygodni, miesięcy a nawet lat.. cholerny sentyment.




Jestem słabsza. Potykam się o byle problem, upadając każdym kolejnym razem z większą siłą. Podnoszę się znacznie dłużej. Więcej rozmyślam, każdego wieczora analizuje swoje uczucia i próbuję nadać im nazwę. O północy zdaję sobie sprawę z tego, że jestem kompletnie sama i powoli przestaje dawać radę. Zasypiam, by potem znów rozpocząć walkę o utrzymanie oddechu.



Życie najpierw Cię pierdolnie, a potem zapyta co tak leżysz ?




Przyjaciółka. To ona potrafi przegadać z tobą na telefonie całą noc. To ona dowiadując się że zerwał z tobą chłopak przybiegnie do ciebie po 5 minutach z trzema słoikami nutelli, paczką chusteczek i coca-colą. To ona zostanie z twoim młodszym bratem wiedząc że musisz się nim opiekować w dzień randki. To ona jest twoim całym światem. Jest z tobą w najgorsze dni kiedy masz ochotę wyskoczyć z 10 piętra, prosto pod pociąg i w te dni kiedy jesteś wesoła jak dziecko w fabryce czekolady. Jest z tobą przy każdym zerwaniu i poznaniu nowej miłości. Po prostu zna cię lepiej niż ty sama. ♥






Spacer po szczęście ? 8 km - do monopolowego i z powrotem ...




Na początku zawsze jest pięknie, rzyganie tęczą i te sprawy.



Ludzi stać na wszystko, ale nie wszystko są w stanie zrobić.




Naucz się zatrzymywać łzy w połowie twarzy, tak by nie dotknęły uśmiechu.



Dziękuję, że jesteś. - To ja dziękuję, że mogę być.





Uwierz, że po mimo chwilowych złości, nie jest mi wszystko jedno.



Słowo 'uczciwość', to znasz chyba tylko z dyktanda w podstawówce.




Zapomnieć o przeszłości, nie martwić się o przyszłość i wykorzystać teraźniejszość, jak napaleniec tanią dziwkę.




Niejednej z dziewczyn marzy się zostać księżniczką. Nie jednej udało się przez księcia stracić dziewictwo. Nie w wymarzonym zamku, lecz na dyskotece. Nie przyjechał na rumaku, lecz jechał na fecie.






Czasem przerwy są dobre, zdajemy sobie wtedy sprawę, jak za kimś tęsknimy i jak nam tego brakuje. Zdajemy sobie sprawę, że kochamy.




Ej, a jak słońce świeci to ta tapeta Ci spływa, czy nie wychodzisz na dwór?






Wkurwia mnie zachowanie ludzi, którzy widzą Cię tylko wtedy, gdy czegoś potrzebują.



Niczym nie wyróżniająca się nastolatka. Zbyt łatwo wierna, i często wybaczająca. Głupia kłótnia o byle co wywołuje u niej łzy. Często rani słowami, nie wiedząc nawet o tym. Kochająca tylko tych, z którymi potrafi wszystko. Uwielbiająca po prostu dobrą zabawę, i śmianie się do łez ♥




Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny, nie zapomnisz go. I nieważne ile bólu Ci sprawił, serce nigdy go nie odda.




Człowiek może i uczy się na błędach, ale jeśli kocha, to wciąż popełnia jeden i ten sam - ufa, choć już tyle razy się zawiódł.




Stoję w tłumie ludzi. Czuję się tak okropnie samotna. Proszę, podejdź, przytul mnie i powiedz, że to się już nigdy nie powtórzy, że teraz będzie już tylko lepiej. Czekam na Ciebie.





dziewczyny w naszym wieku powinny mieć masę butów, ciuchów i zwiedzać świat, a nie przepłakiwać noce przez chłopaków, którzy mają nas w dupie.





lubię trampkami przekopywać liście. lubię, jak patrzy na mnie, śmieje się pod nosem i zaciska w dłoni butelkę z nestea. lubię te popołudnia, kiedy zapominam o tym jak rzekomo niewyspana jestem, jak dużo mam do zrobienia, jak brakuje mi na coś czasu. lubię ot tak podbiegać do Niego, kiedy w odpowiedzi On, niczym zaprogramowany do tego, od razu otwiera ramiona. lubię te godziny z Nim, to uczucie, Jego palce pomiędzy moimi, bezwstydne szepty, gorący oddech, który ociepla powietrze wokół. ubóstwiam melodię bicia Jego serca, jakby była utworem napisanym z dedykacją dla mnie.  ♥




Kiedy stoisz obok , mam cholerną ochotę Cie przytulić. ♥




nie mogę się zdecydować, czy powinnam dać sobie spokój, czy może zacząć działać




W życiu nie można mieć wszystkiego, więc dobrze pomyśl czego chcesz.






pyskata to mże być dziwka, ja jestm wredna.



wyznaczyłam sobie nowy cel. nosi Twoje imie i nazwisko. i jestem w stanie zrobić wszystko by go osiągnąć.♥



Bo czekać na tego jedynego, to jak czekać na deszcz w Afryce.




Jestem tą dziewczyna, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach.





Los ich połączył, los też rozdzielił.





Napiszę sobie na czole 'Wbrew pozorom jestem delikatna i mam uczucia.' to może zaczniesz mnie traktować jak człowieka.




tylko dlatego , że spotkałaś jednego kretyna , który zniszczył Ci kawałek życia , nie wierzysz już w miłość ?





Przepraszam , że często przeklinam , że często strzelam focha i nie jestem pierwszą lepszą którą możesz zaciągnąć do łóżka . Przepraszam , że wciągnęłam Cię w tą bezinteresowną znajomość i ciągnęłam ją do okaleczenia mojego serca . Przepraszam , że mi tak cholernie zależy i przepraszam że kocham.





mam słuchawki w uszach i muzykę która do mnie przemawia i wiesz co jeszcze ? chuj mnie obchodzi co będzie jutro. <3






'Prawdziwy facet to ten, który wie o Tobie wszystko. Wie jak bardzo potrafisz być wkurwiająca, zła, chamska, wredna, a mimo to, nadal Cię bardzo kocha i nigdy Cię nie zostawi'




'Przyjaźń, która się kończy, tak naprawdę nigdy się nie zaczęła.'



Murarz , muruje . malarz , maluje . zakochani , kochają . a ja ? Ja wpieprzam nutelle ♥




nienawiść jest dobra, to obojętność zabija ludzi. nikt nie chce być obojętny na łzy, ale co zrobić gdy jest się tak daleko





Staję się dla Ciebie przyjaciółką wtedy ,gdy nie masz już z kim pogadać.





KINGA <3


polecam wam świetnego bloga :3

http://loveandpeaceandlove.blogspot.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz