zaglądaliście tu :

sobota, 14 lipca 2012

witam ponownie ; >



zakochany człowiek nie śpi, nie je, niknie w oczach jak torturowany więzień. kradnie mu się serce.



niesamowite uczucie kiedy kochasz tak mocno, że chwilami ciężko Ci oddychać.




Jestem cholerną szczęściarą. Mam przy sobie ludzi którzy mnie kochają a ja ich.





Facetowi można zaufać tylko kiedy śpi. I to obok ciebie. 




nigdy nie pozwól, żeby skończyło się to co jest teraz.



co zrobisz, jeśli powiem, że tęsknię?



spadająca gwiazda. masz 3 sekundy. pomyśl życzenie. odczekaj chwilę. spełnij je.




dzisiaj mijając Cię na ulicy czuję obrzydzenie. spoglądając w Twoje oczy czuję nienawiść, choć kiedyś tak bardzo je kochałam. patrzę na Ciebie, jak idziesz - z uśmiechem na twarzy, pewnością siebie i głową podniesioną ku górze. ale mimo wszystko znałam Cię lepiej niż te wszystkie laski na ulicy, które się za Tobą oglądają - ja widzę w Tobie rówież strach. ogromne tchórzostwo, które nie pozwala Ci spojrzeć mi w oczy. widzę mężczynę, który charakterem przypomina dzieciaka. rozpieszczonego, bogatego dupka, który myśli, że na wszystko może sobie pozwolić. przechodzę obok, mierząc Cię z góry na dół, a Ty jak przestraszony kundel odwracasz głowę w drugą stronę. i nie, to nie jest wstyd - bo Ty nie wiesz co to słowo oznacza. to po prostu strach- zawsze bałeś się uczuć.






pamiętasz, jak obiecałam Ci, że się nie poddam? jak obiecałam walczyć, nawet jeśli nie będzie Cię tutaj? jak mówiłam, że jestem silna i wytrzymam? kłamałam. jestem nikim. nędznym skrawkiem człowieka wyniszczonego przez setki wspomnień, z mnóstwem ran zadawanych na przestrzeni lat. nie dałam rady. wcale się nie trzymam. na dobrą sprawę nie potrafię pójść nawet na Twój grób. ja to wszystko oddalam od siebie, bo jeszcze, mimo jedenastu minionych lat, nadal nie wierzę, że już nigdy Cię tu nie będzie. zamykam oczy, gdy przez przypadek wpadnie mi w ręce Twoje zdjęcie. odkładam je najgłębiej jak tylko można, by nie patrzeć, by nie wbijać sobie kolejnego sztyletu, w to podziurawione dość mocno serce. umieram, każdego dnia na nowo - bo bez Ciebie, bez Twojego wsparcia i bez Twojej dłoni, która miała prowadzić mnie przez całe życie - nie ma mnie. po prostu nie istnieję.





nie powiem, jak mi Ciebie brak, bo nie ma takich słów. 




mam nadzieję, że On teraz widzi swoje błędy i nie popełnia ich po raz kolejny.




znów jestem sama. bo przyjaciele się odwrócili. bo rodziców non stop nie ma w domu. bo kuzynka wyjechała z chłopakiem na wakacje. bo brat zapija kolejny dzień z kumplami. bo On tak zwyczajnie przestał mnie kochać.



jest gorzej niż źle.



Gówno warci przyjaciele, znam to.




Powinieneś być na plakacie z napisem: , mój tata zapomniał prezerwatywy '



Gdyby sperma świeciła, twoja dupa wyglądałaby jak Las Vegas




-Pójdziemy po colę? -Jesteś jedyną osobą, która robi cztery błędy w wyrazie "piwo" . 



i śmieszy mnie to, że wszystko co masz mi do powiedzenia, walisz w plecy, mała.




Nie marnuj czasu na ludzi, którzy mają cie w głębokim poważaniu .




Nie ważne jak się poznaliście, jak wyglądała wasza przeszłość i moment w którym się spotkaliście. Ważne jak spędziliście wspólny czas, że się kochacie .





teoretycznie jestem na diecie, praktycznie wpieprzam co tylko sie da .




Polak na imprezie najpierw pije co chce, potem co może, a na koniec to co zostało.





Ludziom zawdzięczam bardzo wiele , zwłaszcza problemów .




Ja odliczam minuty i dni, a twoja twarz ciągle mi się śni, a w głowie się pojawia tylko jedna myśl, dotrzeć do Ciebie, z Tobą już na zawsze być





- jak masz na imię? - sraczka. - o, rzadkie imie.





dzień dobry, przed tobą kolejny chujowy dzień.




Przyjaźń jest jak słońce, czasami coś ją przysłoni, ale nigdy nie zgaśnie.





Wiesz jak to jest , kiedy ukochana osoba mija Cię bez słowa ? wiesz jak to jest , kiedy chcesz spojrzeć pewnej osobie w oczy , a nie możesz , bo po paru sekundach , musisz odwrócić się , kryjąc łzy ? wiesz jak to jest , kiedy w rozmowie łamie Ci się głos ? wiesz, jak to jest , kiedy tracisz oddech , bo patrzysz na niego , a z jego zachowania wnioskujesz , że jemu już nie zależy ? wiesz jak to jest, kiedy wracając do domu , masz płacz na końcu nosa ? wiesz jak to jest , kiedy wchodzisz na gadu , zmieniasz status na dostępny , a on natychmiast staje się niewidoczny ? ? wiesz jak to jest , kiedy kładziesz się spać z nadzieją , że może wreszcie szloch nie będzie Ci przeszkadzał w zasypianiu ? wiesz jak to jest , kiedy wstajesz rano i masz świadomość tego, że kolejny dzień będzie powtórką poprzedniego ? wiesz jak to jest , kiedy umierasz wiedząc , że żyjesz ? nie wiesz ? to proszę nie pierdol mi o tym , że czas leczy rany..




" Tego układu nie miał prawa nikt zniszczyć . Są chwile , że żałuję , że się poznaliśmy . "




-jak powiedzieć, że nie chce już z nią być? -zostałem wegetarianinem i odstawiłem pasztety .





Taki głupi wiek, że ni tu zwierzyć się mamie, ni tu się najebać.





nie ma nic bardziej drastycznego niż moment, kiedy patrzysz mu w oczy i nie widzisz w nich już swojego odbicia.






pragnęła jego serca, on był w stanie podarować jej mięsień. ale ulokowany nieco niżej.





uwielbiała patrzeć na jego roześmiane oczy i dołeczki towarzyszące każdemu uśmiechowi.





proszę, stwórzcie na gadu status ' nie ogarniam ' na pewno się przyda .





zagubieni w beznadziei. elo.



tak, to o nim myślę słuchając smutnych piosenek.




tak, myślałam o Tobie wczoraj i myślę dziś. jutro też będę.




Teoretycznie każdy z Kubusia Puchatka powinien sie leczyć.





słowa kieruj z serca a nie z google




bez względu jak bardzo mnie skrzywdzisz i tak będę miała ochotę się na Ciebie rzucić jak kobieta na diecie na kawałek ciasta . ♥





chcesz zmienić bieg historii ? wyślij sms-a o treści 'kocham Cię' do 10 losowych osób.




słucham setny raz tej piosenki, którą mi wysłałeś z podpisem 'pasuje do nas' i wciąż nie mogę zrozumieć czemu to już nas nie dotyczy.





bardziej twoja niż swoja





potrzebuję uczucia, ale w sumie mogą być browary.




-oglądałaś kiedyś 'straszny film'?
-straszny film to ja mam codziennie rano gdy patrzę w lustro.




światem rządzi miłość, ja na przykład kocham wypić.




jaram się nim jak Rzym za czasów Nerona.




chciałabym móc zamienić moje serce na kolejną wątrobę, żebym mogła więcej pić a mniej się przejmować.





Nauczycielka pyta Jasia, gdzie pracuje tato, na to Jaś : - Mój tata jest męską dziwką i pracuje w barze dla pedałów . - Jasiu, ale Twój tata jest piłkarzem Realu. - Wiem, ale wstydziłem się przyznać




'po siedmiu latach, ujrzeli w sobie swoją drugą połowę'





- chciałabym, żebyś był taki jak mój sąsiad z góry. - ale Ty mieszkasz na ostatnim piętrze. - no właśnie.



Nie jestem gotowa na bycie Twoją koleżanką.





" Nie czaje tych co trwają w dziwnych związkach, kochasz to jesteś, nie to nara piątka. "





Tak, pamiętam, to było wtedy, gdy jeszcze uśmiechałam się do zdjęć.




I pomyśleć, że Bóg stworzył człowieka by ranił.




Dobre związki to takie, w których to mężczyzna kocha mocniej.




Wszyscy mówią, że Disneyland jest najszczęśliwszym miejscem na Ziemi. Widocznie nigdy nie byli w Twoich ramionach.





przyjaźń po rozstaniu? nie ma problemu. a potem będziemy biegać po tęczy i rozmawiać z jednorożcami.




 najgorsza jest świadomość, że piszesz do niej to samo, co kiedyś pisałeś do mnie.





nieważne ile z nim byłaś. nieważne jak było cudownie. NIE MA na świecie takiego faceta, za którym warto byłoby płakać. no chyba, że chodzi o tatusia.




Przechodzisz i się uśmiechasz - no tragedia jakaś.




Wole średnio wysmażone schabowe i nie lubię surówek. Zazwyczaj słodzę 2,5 łyżeczki cukru i piję tylko z dużych kubków. Tak jest bardziej ekonomicznie. Jeżeli mowa o lodach, to tylko pistacjowe lub truskawkowe. Lubię ryby, chociaż zapach wody gdzie pływały jest odrażający. Z makaronów lubię ten długi i świderki. Jeżeli jogurty to tylko musli. A co do samobójstwa: szybko i bezboleśnie.





różnie sobie wyobrażałam swoją śmierć ale nigdy nie myślałam , że mogę umrzeć z miłości .



nie będę brał Cię w aucie jak franek kimono, chodźmy do mnie, gdzie na chill'oucie pogadamy ze sobą.





pierdol miłość zostań skurwielem.



Uczucia? Błagam, nie udawaj kurwa, że je masz.



To, co miało ocalić Nasz związek, zniszczyło go.




" dlaczego gdy jest dobrze szybko przychodzi dobra koniec? "



przykro mi tylko, że przestaliśmy ze sobą rozmawiać. że przyjaźń, którą sobie obiecaliśmy po niespełnionej miłości, nie pojawiła się. że zburzyliśmy wszystko to, co razem pielęgnowaliśmy. że nie spotykamy się, a co gorsza, nie jesteśmy nawet na 'cześć'. a najbardziej boli to, że przestaliśmy się wzajemnie szanować. oboje.






jest ciężko, bo ludzie, którzy uważali się za przyjaciół, odeszli.



     Najgorszy czas w życiu, to czas przeszły niedokonany.




Pytasz co u mnie ? Trochę się pozmieniało, swoje rozjebane życie powoli układam w całość.



Choruję na śmierć. W żyłach lęk krąży zamiast krwi.




Świat pojebany, a my? Nawet nie pytaj





niech inni patrzą, wyglądasz bosko.




zawsze żałuję. przecież jestem kobietą.



uniesiony środkowy palec, dla was wszystkich ej.




to nie to, że cię nie lubię, ale weź spierdalaj.



nie rozumiem jak można się zastanawiać nad swoim uczuciem. jak można powiedzieć komuś ' ej, daj mi czas, bo już nie wiem co myśleć ' . albo się kocha, albo nie. jeśli czujesz, że jesteś w stanie poświęcić dla tej osoby wszystko i równie dobrze, możesz spędzić z nią resztę życia to okaż to. nie komplikuj sprawy i nie proś o czas, bo ten idiota jest jedną z przyczyn dzielenia ludzkich serc. 





Nie obchodzi mnie to o ile lat jesteś starszy, jesteśmy razem i się kochamy tylko to się liczy.




nie mam recepty na jutro.



Patrzysz się na nią jak niemowlę w maminego cycka.




oszczędzaj wodę, pij wódkę.



nie wkurzaj mnie, kończą mi się miejsca gdzie można ukryć ciało.




ja jej źle nie życzę, ale mogłaby czasem wpaść pod tego tira..




z facetem żyć trudno, ale i zastrzelić szkoda.




kiedy rozdawali urodę, ja stałam w kolejce po czołg.




Po dlugiej przerwie powracam i zostaje juz na stale. ;>
Nie umiem się z wami rozstac.
Cześc ponownie <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz