zaglądaliście tu :

czwartek, 8 września 2011

; )


po wysłuchaniu wiadomości w telewizji szybko chwyciła za telefon, żeby napisać do niego. "Kochanie podobno znaleziono zwłoki mężczyzny z niewiarygodnie małym penisem. Odezwij się, martwię się o Ciebie!"



-pani Profesor, a może Stoperan? -po co ? -bo chyba panią posrało z tym sprawdzianem..



trzecie klasy gimnazjum przepraszają inne za swoją zajebistość.



-ile dałaś za te buty? -a tak ze dwa, trzy razy.



-widziałam cie wczoraj. - gdzie? - w rowerowym, na półce z pedałami.



zastanawiałeś się kiedyś, ile nowych słów wymyśliłeś śpiewając piosenkę w obcym języku?



tegoroczni pierwszoklasiści z gimnazjum wzrostem przypominają pierwszoklasistów z podstawówki.






Pieprzę to uczucie co dawno już wygasło.




moje ulubione imie to kamil. może dlatego że on sie tak nazywa. 



a jak pomyślę , że jutro fizyka , to mnie skręca.



Czasami żebyś kogoś zdobyć , musisz go sobie odpuścić .




Są takie piosenki przy których zamykasz oczy i albo się uśmiechasz, albo do oczu podchodzą łzy. Każdy moment życia kojarzy nam się z jakąś nutą. Na dobrą sprawę mógłby być to niezły soundtrack pod nasz życiorys.



bo ty potrafisz zamienić moją szarą codzienność w dzień pełen szczęścia. ♥



Bo dziewczynki ze złamanym sercem długo śpią, mamo.







krew mnie zalewa, jak sobie kurde pomyślę, że ona tam siedzi z tobą i ma cię na wyciągnięcie ręki.. że ją przytulasz..



lekcja numer 9: jednego dnia facet szuka cię wzrokiem, a drugiego ignoruje? spokojnie, nie jesteś sama




i kurwa powiedz mi do jasnej cholery, jak mam zasnąć, pamiętając twój otulający mnie do snu dotyk i zapach szamponu do włosów ? 




sztuczne włosy , sztuczna mina . jesteś pewna , że nie zrobili Cię w Chinach ?




łza to 1% wody i 99% uczuć .



kupić prawdę , a kłamstwo sprzedać .




i to uczucie, gdy twoja babka z reli mówi Ci, że masz zakochać się tylko i wyłącznie w Jezusie :D







 patrzę w lustro i myślę kurwa jak można tak każdego dnia stawać się jeszcze bardziej zajebistym? :D




w życiu robimy dużo błędów. zwłaszcza ortograficznych.




Muzyka - lekarstwo na wszystkie problemy ♥



- Co mam zrobić, żebyś się uśmiechnęła? - Cofnij czas.



podduszam się powoli w tym świecie pełnym złych rzeczy, ludzi i wspomnień.



wystarczy 5 minut by coś zniszczyć. bezpowrotnie.



wątpie aby kiedyś było lepiej, ale na pewno będzie inaczej, a to zawsze coś.






Słoń w słuchawkach i włączamy opcję - wyjebane mam. 



to miłość przed którą wielu ostrzegało.



ufam. płaczę. przebaczam. i to mnie niszczy.



chciałaś dobrze, a wyszło jak zawsze.




pamiętaj, że szpilki podniosą twój wzrost , ale nigdy nie podniosą twojego ilorazu inteligencji.



myślę, że mam kurwesko dość.






'dzisiaj'? 'dzisiaj' nie istnieje. sprzedało się z 'jutro' i wylizało dupe 'wczoraj'. 




A teraz.? Teraz mijamy się z wzrokiem wbitym w jasną, zimną podłogę na szkolnym korytarzu, by tylko nie spojrzeć sobie w oczy tak jak dawniej. Tak jakby to było coś złego, coś przez co moglibyśmy zginąć.. 




Gadała z przyjciółką na jednej z przerw na korytarzu szkolnym . Nagle usłyszała za sobą ciche ' Możemy porozmawiać.? ' . Nie chciała. Nie mogła. Bała się, że gdy tylko spojrzy w Jego niebieskie oczy, kiedy poczuję Jego intensywny zapach znów będzie cierpieć. Oczy Jej się zaszkliły, a jedyne co potrafiła z siebie wydusić to : ' Nie ' . 



Nie mogę kontrolować swoich uczuć do Ciebie.




W moim życiu nie ma już ciepła. Nie ma już miłości .



Mam juz dosyć życia według tych wszystkich zasad, pierdole to. Koniec




kiedy jestem zła, do nikogo się nie odzywam. kiedy jestem wkurwiona, przestaję stosować emotki na gg i nadużywam interpunkcji . kiedy jestem smutna, płaczę. kiedy jestem pijana, ze wszystkiego się śmieję. kiedy jestem obok ciebie, czuje że żyję.






Teraz widzę tylko szare barwy.




235 kilometrów nas oddziela.


- Ja najwięcej czasu spędzałam z Tobą w te wakacje . - No ja z Tobą chyba też . A ty Radek z kim spędzałeś najwięcej czasu w te wakacje ? - z piwem . ;D



tylko on pożyczał mi swoją bluzę nie przyjmując w ogóle do wiadomości że mogłabym wyjść na deszcz jedynie w koszulce z krótkim rękawem. to on, trzymał mnie za rękę uświadamiając mi średnio co kilka minut że jest tuż obok, łącząc swoje usta z moimi. tylko on kochał moje loczki, na które ja nie mogłam patrzeć. tylko on robił mi gorącą herbatę każąc wskakiwać pod kołdrę, abym przypadkiem się nie przeziębiła. tylko on był jedynym facetem, któremu byłam w stanie zaufać. był wart wszystkiego. nawet kilku łez i bólu w lewej piersi.




zaufanie? na mnie już nie licz. dałam się nabrać raz, - więcej już nie chcę.



tak łatwo jest popełnić błąd. zakochać się lub rozlać poranną kawę. 




uwielbiam poranną kawę. poranna kawa pobudza i daje energię. czasami się zastanawiam czy nie dodają tam Ciebie. smakujesz mi jak kawa.





4 komentarze:

  1. No spoczko ! ;**

    Extra . Dzis sb dużo opisów na gg wzięłam . ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wyjebane w kosmos
    kiedy notka na dziś?

    OdpowiedzUsuń
  3. dz.
    nmw teraz weszłam do domu, daj mi godzine i bd ; )

    OdpowiedzUsuń