zaglądaliście tu :

piątek, 9 września 2011


Ja kolekcjonuje kapsle od tymbarka, ty zaś dziewczyny.



A kiedy zapominanie o Tobie wychodzi mi doskonale, musisz się znów wpierdalać ze swoim 'Cześć mała' . 



ejej , pokochaj mnie . ♥




zdecydowanie za dużo złych manier .



Gwardia Dumbledora was potrzebuje . ♥






i cała nasza 'wspólna' przyszłość poszła sie jebać...



zajebiście było by cię mieć. ♥



i szkoda , że nasze serca nie są wymienne 



znów witasz mnie , tym samym ślepym spojrzeniem .




Ja + Ty = nigdy kurwa więcej!






'Monika tell us what u like in school' wyrwał mnie z zamyślenia głos nauczycielki. 'i? i like a handsome boy, this all' cała klasa wybuchła głośnym śmiechem. 'i don't joke' powiedziałam w śmiechu. 'really? only boy?' zapytała z lekkim niedowierzaniem nauczycielka. 'no. not boy. handsome boy, lady' klasa znów wybuchła głośnym śmiechem, a nauczycielka do końca lekcji rozmawiała z nami o chłopakach, o tak !


szedł obok mnie szkolnym korytarzem. 'o, cześć Monika' powiedział z uśmiechem w chwili, w której mnie zobaczył. 'siemka' odpowiedziałam. zaśmiał się widząc moje zakłopotanie i zapytał o co chodzi. 'nie obrazisz się na mnie?' zapytałam. 'nie, obiecuję, że nie' powiedział i z zaciekaniem czekał na to co powiem. 'przepraszam, naprawdę, ale powiedz mi jedno. Mateusz czy Łukasz?' długo nie mógł opanować śmiechu po moim pytaniu, aż w końcu zdołał wydusić 'Mateusz'. tak, dokładnie tak to jest jak znasz bliźniaków i nie jesteś w stanie ich jeszcze odróżnić xd 



powrót ze szkoły. kilku chłopaków z podstawówki podążało za mną . ' kurwa. ' - rzucił jeden z nich. zrobiłam obrót. chwyciłam go za nadgarstki. ' Lalka miło mi. ' - syknęłam. ' co za idiotka. ' - wyjąkał drugoklasista. ' a gdzie masz Kena ? ' - zaśmiał się kolejny. ' pewnie to niebieskooki blondyn.' - dodał następny. ' acham. ' - odparłam. ' no widać, że się Tobą pobawił. ' - prze mądrzał się brunet. ' idiotka? świetne słownictwo. Ken zwiał mi. niebieskooki blondyn? yhm. ' - wydusiłam z siebie. ' i co zatkało? ' - zapytał. ' słucham? to Ty nazywasz mnie kurwą. a później zaczynasz mówić o moim Kenie. ' - wykrzyczałam dziecku w twarz. ' za Tobą stoi mój brat. ' - uświadomił mi. zakręciłam się wokół swojej osi ' siema. ' - zobaczyłam siedemnastolatka. nawet się nie odezwałam. wzięłam do ręki torebkę i pobiegłam w swoją stronę. ' co Ty jej powiedziałeś? ona teraz nawet na mnie nie spojrzy. ' - wyszeptał młodemu. ' nawet nie zamierzałam. ' - krzyknęłam.




Kocham cię! - (cisza). - słyszysz? kocham cię! - (cisza). - wyjmij te słuchawki! - nie mam słuchawek.. mam wyjebane. 



dla mnie największymi hardcorami na świecie są ludzie, którzy po rozstaniu i słowach 'zostańmy przyjaciółmi' naprawdę nimi są. 






nie wierzę , że tak po prostu z dnia na dzień przestał mnie kochać . 



siedziałam dzisiaj pod kocem , głośniki szalały od bitu palucha , kot drapał mnie po twarzy łapiąc mi łapą powieki , z dużego kubka z Kubusiem Puchatkiem wylewała się kroplami herbata , pies szczekał na ćmę która latała po całym pokoju , mama na dole krzyczała żebym zeszła na dół , mała kuzynka siedziała koło mnie trącając mnie żebym jej włączyła bajkę , ciocia siedziała przed komputerem szukając na allegro butów i pytała ciągle które wybrać , a ja siedziałam z telefonem w ręce i mega uśmiechem na twarzy tylko dlatego , że wysłał mi dwukropek i gwiazdkę . 



wpadliśmy do mojego domu przemoczeni od deszczu. przebraliśmy się, siedziałam na fotelu bawiąc się z kotem, on zaś przeglądał w necie jakieś strony. - zimno. - powiedziałam biorąc łyka jego herbaty. - do łóżka. - syknął biorąc mnie na ręce i rzucając się na łóżko. - nie, nie ma leniuchowania. - protestowałam próbując się podnieść. - nawet ze mną? - zapytał robiąc smutną minę. - z tobą wszystko. - zaśmiałam się, musnął lekko moje wargi i położył się na mnie łaskocząc mnie, krzyczałam żeby mnie zostawił kiedy do pokoju wbiegła mała kuzynka która rzuciła mu się na szyję krzycząc. - jeteś mój pecieś. - przekręcił oczami i biorąc ją na kolana zaczął całować w policzki. - no jestem twój. kocham cię wiesz? - powiedział jej do ucha puszczając mi oczko. - teś će tofam. - krzyknęła ściskając mu policzki i dając buziaka w usta. 




- Gabryś, zaspałyśmy.
 - mamo! jeszcze chwila.
 - jaką masz pierwszą lekcję?
 - polski. 
- a to śpimy jeszcze.




przeszło mi , nie kocham go a przynajmniej tak sobie wmawiam . ale kiedy siedzę na przystanku i widzę autobus którym zawsze przyjeżdżał szukam go wzrokiem w tłumie , kiedy nie udaje mi się go znaleźć , odpalam papierosa i zagłuszam myśli . wieczorami wkładam do odtwarzacza ulubioną płytę a kiedy włącza się nasza piosenka siedzę dziesięć minut bez ruchu wpatrując się w ścianę a przed oczami mam wszystkie chwile razem spędzone , zawsze kiedy robię herbatę , zapominając wyciągam dwa kubki z naszymi imionami , kiedy losowo z szafki wyciągam jego bluzę , ubierając ją siedzę i zaciągam się zapachem który już dawno stracił woń jego perfum , czasami przechodząc koło naszej ławki usiądę na niej i posiedzę z nadzieją , że przyjdziesz . i wiesz co? mimo tej nadziei cieszę się , że Cię już nie ma .




tęsknię za wakacjami . 





'dzień dobry, siadajcie' - powiedziała nauczycielka od polskiego, kiedy weszliśmy do klasy. 'chciałabym abyście na początek, napisali kim chcielibyście być, gdybyście nie byli sobą' - powiedziała. 'macie 10 min. wszyscy będą czytać' - stwierdziła. każdy otworzył zeszyty i zabraliśmy się za pracę. po tych kilku minutach, jako pierwszego polonistka zapytała mojego kumpla z sąsiedniej ławki. 'kamil, powiedz nam kim chciałbyś być?' - zapytała go. 'ja to bym chciał być justinem bieberem, bo on ma opóźnioną mutację i w wieku 17 lat może nadal czuć się jak dziecko' - powiedział z pełną powagą, a klasa wybuchnęła głośnym śmiechem.



'wiesz jakie ma włosy shakira ?' - zapytałam oscara, kiedy siedzieliśmy na ławce. 'nie bardzo, a co?' - powiedział pytająco, kierując wzrok na mnie. 'no nic, tak pytam. zajebiście mi się podobają. ma fajne pasemka, różne kolory. meega to wygląda, chcę sobie tak zrobić' - stwierdziłam. popatrzył się na mnie dość dziwnie robiąc swoją nietypową minę i powiedział 'to co ty kurwa będziesz z tęczą na głowie zapierdalała?' popatrzyłam się na niego jak na wariata i zaczęłam się śmiać, a on tylko pokiwał głową i schował ją w dłonie. uwielbiam jego niezwykłe rozumowanie ♥ 




czym jest pocałunek ? jest czymś niezwykłym jeśli będzie on z osobą, którą kochasz i która odwzajemnia ci to uczucie. jest czymś cudownym, jeśli dwie osoby go pragną. w jednym momencie wasze usta się spotykają, a oczy mimowolnie zamykają. zatapiasz się w ramionach drugiej osoby i skupiasz na ruchach warg. po kilku sekundach zaczynasz jeszcze bardziej odczuwać magię tej chwili, twoje ciało przepełniają miłe dreszcze, a w brzuchu czujesz dziwne, przyjemnie łaskotanie. tak, właśnie obudziło się stado motyli, które doprowadzają cię do pełnej satysfakcji. wtedy uświadamiasz sobie jeszcze bardziej, jak kochasz tę osobę. 



siedziałam przed domem i czekałam na oscara. już nie mogłam się doczekać, kiedy po tylu latach będę mogła go zobaczyć. zza domu wyłoniła się sylwetka chłopaka. 'oscar, kurwa!' - pomyślałam i wstałam ze schodków. podbiegł do mnie, wziął mnie na ręce i zaczął się kręcić w kółko. 'ja pierdole, jak ja się za tobą stęskniłem' - krzyczał. 'ja za tobą też, kuurwa!' - odpowiedziałam mu i uśmiechnęłam się do niego. 'gdzie idziemy?' - zapytał stawiając mnie na ziemię. 'nie wiem, gdziekolwiek, mi to jest bez różnicy, ważne, że w końcu z tobą.' - odpowiedziałam. 'opowiadaj co tam u ciebie' - poprosił i ruszyliśmy w kierunku miasta. rozmowa zaczęła się ciągnąć, aż w końcu przeszliśmy na temat naszego wspólnego dzieciństwa. to było cudowne, cofnąć się kilka lat wstecz i powspominać tak cudowne czasy. po dzisiejszym dniu jestem pewna, że swojego dzieciństwa nie oddałabym nigdy i za nic. było zajebiste, bo spędzona z najlepszym przyjacielem pod słońcem ♥ 



bezczelnie tkwisz w mej głowie, dupku. ♥






10 komentarzy:

  1. masz najlepszy blog < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. super to jest , ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję tego bloga ;-*
    naprawde świetnie napisany .
    nie wiem ile musialas nad nim pracowac :**
    zgadzam sie z osobami na górze z komentarzami świetny blog bejbe < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. No własnie !
    Świeetnie . ;**

    A notki na dziś nie widzee .. ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje, sory nie wchodziłam ostatnimi czasy na kompa, dziękuje jeszcze raz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznee;**.

    i również się zgadzam: świetny blog ! . :)


    Zapraszam na naszego bloga -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No gdzie na dziś notkaa ja sie pytam ?

    Ten blog jest świeetny . ! ; ** <3

    OdpowiedzUsuń