zaglądaliście tu :

wtorek, 6 września 2011


czasem przeklinam to miejsce, które ból ze sobą niesie. ale to przecież kawałek mnie, tutaj bije moje serce.

  




życie kiedyś da Ci mocny znak, by je docenić.





Może też nie możesz zasnąć. Może czujesz to, co ja i również za czymś tęsknisz.





nic się nie zmienia - ja najchętniej nie znałabym cię nawet z widzenia.






choćby cały świat nam życzył znów źle, ja nie odejdę stąd pod byle pretekstem.






uwielbiam osoby, z którymi trzymam się na przerwach.







A mówiłeś, że Ciebie nie można pokochać...





czasem trzeba być kutasem , trzeba być twardym jak stal .






nie martw się o mnie, poradzę sobie przecież zawsze sobie radzę..




Żaden z ciebie skurwiel , tylko mały, słaby chuj bez jaj.





bo 'tęsknić' i 'czekać' to prawie to samo. pod warunkiem, że czekając się tęskni, a tęskniąc czeka.





miłość to nie tylko słowa, zrozum to wreszcie.






gdzie jesteś, gdy potrzebuję Cię najbardziej?







nie potrafię z Ciebie zrezygnować, przepraszam







nie jestem typem dziewczyny która ubiera białe kozakczki, ja kotku wskakuje w najki.





żyj dla siebie mała. żyj ! do cholery .



nowa szkoła, nowi znajomi, ten sam on.





Nie jestem w stanie tego pojąć, nie wiem jak mogło Ci przez myśl przejsc coś takiego. Nigdy mnie nie straciłaś i nigdy nie stracisz ! wbij to sobie do główki, pomimo, ze rozmawiamy coraz mniej bo zaczął się rok szkolny, wiadomo, ze nie będziemy pisać tak jak w wakacje dwa cztery na dobe, troszkę się zmieniło, ale nie zmieni się to co czuje, a Kocham Cię siostrzyczko i Ty dobrze o tym wiesz !





Czasami zastanawiam się czy Ty aby napewno mnie kochasz, czy po prostu sobie ze mnie zabawke zrobiłeś. Nie wiem czy to udajesz czy nie, ale wiem jedno, ze jesli udajesz to zajebiscie Ci to wychodzi, pozwoliłeś bym się w Tobie zakochała do granic możliwośći a teraz odpierdalasz taka maniane. Niekiedy mam wrażenie, ze Ci się znudziłam. Powiedz mi w prost jakie masz plany wobec nas ! czy chcesz ze mną być czy po prostu sobie kpisz, bo ja już nie ogarniam tego kurwa ! 




się porobiło, już nie dzielimy razem ławki choć kiedyś byliśmy, jak szlugi z jednej paczki



złapał mnie za podbródek krzycząc mi w twarz, czy jestem z siebie zadowolona. przeniósł swoją rękę na moje nadgarstki z całej siły je ściskając. przysunął mnie do ściany, po czym uderzył w twarz dokopując mi po żebrach. i wyszedł. tak po prostu, jak gdyby nigdy nic. traktował mnie jak przedmiot, z dnia na dzień co raz mniej użyteczny. a Ja kochałam, na zabój. dając Mu całą siebie. 





Facet, który pije Redsa to nie facet.








nienawidzę się za to, że kiedykolwiek zdolna byłam powiedzieć do Niej ' przyjaciółko ' 





prawie że spóźnione pobiegłyśmy z kumpelą na francuski . wpadłyśmy do klasy trochę speszone próbując usprawiedliwić swoją nieobecność . nauczycielka, choć miła, z niemałym grymasem wskazała nam miejsce. wyciągnęłyśmy zeszyty wpisując jakiś denny temat. ‘ no to powiedzcie z czym Wam się kojarzy Francja . ‘ powiedziała biorąc do ręki kredę i zapisując na tablice wielkie ‘ France ‘ . ‘ z żabami ‘ odezwał się jakiś chłopak . ‘ z berecikami ‘ rzucił ktoś z tyłu. ‘ z Tour de France ‘ powiedział kumpel. spojrzałam na Niego wielkimi oczami , do których prawie podchodziły łzy. zawsze obiecał, że zabierze mnie na Paryża, na wieżę Eiffla. codziennie słodko całując mnie w czoło szeptał, że będą to najpiękniejsze wakacje jakie kiedykolwiek przeżyłam. Z przemyśleń wyrwała mnie nauczycielka. ‘ a Tobie, z czym ? ‘ zapytała. ‘ z miłością ‘ odpowiedziałam po chwili wychodząc z klasy.




"Lepiej żebyś pił niż palił - twierdzi społeczeństwo, z tym, że ziele to spokój, a alkohol to szaleństwo."






Widzisz ją ? Jest szczęśliwa , tak cholernie jej zazdroszczę .





Czasem sądzę, że jestem najgorszą suką jaką tylko znam.



Był chory. Miał zespół "SkurwielaBezUczuć"







mężczyzna mojego życia? niejaki Ryszard Andrzejewski.





w sumie nie ma co narzekać na szkołę. Teraz gdy muszę nakurwiać w ksiązkach, fakt kurewsko mi sie nie chce, ale jest i plus tego całego syfu. skupiam się na tym a o Nim nie myślę. 



, jest to jedna osoba , którą spotkasz raz w życiu . przeżyjesz z nią niesamowite godziny i dni oraz lata . dążycie do wspólnych marzeń , do dobrej zabawy i zajebistych wspomnieni . to nie jest mowa o miłości tylko o Przyjaźni . ♥





a pierdole jak ty się podniecająco uśmiechasz.




I kurwa mam ochotę usiąść i ryczeć. Ja pierdole w chuj z tym wszystkim !








6 komentarzy:

  1. Zarąbiściee .!! <33

    jak zwyyklee . ;**

    Tak daleej, skaarbiee !! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie notka na dziś ja se pytam . ?! ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. zaje;**
    i walasnie gdzie notka??

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj, wcozraj nie miałam czasu , szkoła ; /

    ale dzis dłuuga bd .

    OdpowiedzUsuń
  5. O to faajnie . ;**
    Czekam z niecierpliwością . <3

    OdpowiedzUsuń