zaglądaliście tu :

czwartek, 11 sierpnia 2011

ja żyje rapowo. stuprocentowo. < 3






- dlaczego ja nie mam przezwiska? 
- masz, masz. 
- nikt go nie używa. 
- używamy. kiedy wyjdziesz, dziwko.



wracamy do normalności. nic już nie czujemy, za nikim nie tęsknimy.




nierealny. właśnie tak określiłabym mój świat bez Ciebie.



Nigdy nie wiesz, w co się wjebiesz.



Dziś tym co mówili "gimnazjum zmienia człowieka" przyznaje rację.




jak ja kocham sobie wmawiać, że mnie nie obchodzisz.




straciłeś kobietę za którą nie jeden facet ogląda się gdy przechodzi obok, żałuj.



chcę wyznać Ci miłość na moście samobójców w Budapeszcie .



Nigdy nikogo bardziej. Amen.





Kocham Cię. Bez znaków zapytania. Bez wykrzykników. Bez żadnego 'ale'.








Potrafię być miła. Tylko czasami mi się to nudzi.




Przecież kilometry są słabą wymówką do rozstania.





Jeszcze żaden człowiek nie irytował mnie tak bardzo jak On , ale też żaden chłopak mnie tak nie pociągał. 




- Nie rozumiem. Dlaczego, gdy mówię, że Cię kocham, nie robi to na Tobie żadnego wrażenia?
 - A sądzisz, że prawdziwe są słowa prostytutki, która mówi dzisiejszemu klientowi, że go kocha?



wiem, że bardzo Ci przeszkadza to, że mam kogoś innego. Wkurza Cię to, że tak szybko o Tobie zapomniałam, że tak łatwo udało mi się wyleczyć z Twojego zapachu, brązowych oczy i miękkich ust. Irytujesz się, gdy inni mówią o mnie i o nim w Twoim towarzystwie. Tak bardzo byłeś pewien, że wrócę do Ciebie, rzucę się do kolan i będę błagać byś mnie pokochał. A tu taka niespodzianka. Jesteś zły, że jestem najszczęśliwszą dziewczyną na świecie, bez Ciebie.




on był księciem. ona księżniczką. happy endu nie było.




Każda dziewczyna jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Głupcami są ci faceci którzy nie zdają sobie z tego sprawy 





fajnie jest uczucie, gdy wiesz, że ta para idealnie pięknych tęczówek została stworzona tylko dla Ciebie.




i cierpię przez to, że nie potrafię czasem odwrócić się plecami do tych ludzi, którzy ranią mnie i mają mnie za nic .



Ogólnie jest zajebiście, tylko w szczegółach tkwi beznadzieja.




ludzie mówią , że bez miłości nie da się żyć . osobiście uważam , że tlen jest ważniejszy.



co jest najlepsze w kochaniu kogoś? czas jakby staje. zatrzymujesz się - i wcale nie dlatego, że coś staje Ci na przeszkodzie w ruszeniu dalej, napotkałaś jakiś pagórek, czy dziurę w asfalcie; nie, bo ktoś uparcie ciągnie Cię w tył, w przeszłość. zwyczajnie - jest Ci dobrze, tutaj, teraz, przy tej, a nie innej, osobie. wyłącznie wasza magia.







miłość? gdy nie potrafiąc wyciągnąć Go z dna skaczesz za Nim, słodko się uśmiechasz i delikatnie całując Jego wargi zapewniasz, że razem dacie radę.




Teraz to nawet na zwykłe 'cześć' cię nie stać 





' ludzie mówią , że bardzo się zmieniłam . prawda jest taka , że dorosłam . przestałam pozwalać ludziom mną dyrygować . nauczyłam się , że nie zawsze można być szczęśliwym , zaakceptowałam rzeczywistość .




‎"Nie mam ADHD, ani nie jestem psychopatką. ja po prostu korzystam z życia, jak najlepiej mogę"




naprawdę cieszę się, że patrzę w Twoje oczy znów. 




-telefon Ci dzwoni, nie odbierzesz? 
-nie. 
- odbierz, może to coś ważnego. 
- siedzisz mi na kolanach, więc nie możesz dzwonić, a co może być ważniejszego od Ciebie?





dla mnie wygląd się nie liczy, ale popatrz na to ciaaaacho ! 






Jeśli ktoś doprowadza Cię do szału, to weź głęboki oddech, policz do dziesięciu i natychmiast go zabij !



-Lubisz muzykę?
- Lubisz oddychać? 



nie jestem miła, kulturalna ani tym bardziej ładna. najwidoczniej stałam w kolejce po największe serce, aby wygodnie Ci było zadawać mi ból.



a on? on był dla mnie nikim, do póki nie spojrzałam w jego oczy.




chciałabym wrócić do tych czasów, kiedy siedziałam przed telewizorem i co chwilę pytałam rodziców kiedy zacznie się dobranocka, kiedy ubierałam się w mamy sukienki, korale i mało sobie nóg nie połamałam na za dużych szpilkach, kiedy chodziłam z całą buzią wymalowaną czerwona szminką i kiedy wracałam do domu z obdartymi kolanami i policzkami w błocie, kiedy martwiłam się co powie mama na to, że nie zjadłam obiadu i kiedy uciekałam za każdym razem kiedy próbowali we mnie wcisnąć syrop. chciałabym wrócić do tej małej Gabrysi , która biegała z krzywymi kucykami, odstającymi uszami, spodniami na szelkach i czarnymi trampkami. 







dlaczego śnisz mi się wtedy, gdy przed snem nawet przez chwilę nie pomyślę o Tobie? dlaczego Twoja twarz pojawia się wtedy, gdy ja myślę o kimś innym? tylko mi nie wmawiaj , że to dlatego , że tęsknisz.



a mogło być tak pięknie, wiesz?



szczerość to podstawa, żeby przejść przez życie ♥ 





pamiętam te czasy kiedy znajomi uczyli mnie przeklinać mnie jednak się to nie podobało i nie dałam się namówić. wolałam być tą grzeczną dziewczynką, która wraca na czas do domu, nie pije, nie pali, nie wagaruje. to było dawno. wraz z pierwszą miłością, przyszły nowe przyzwyczajenia. grzeczna dziewczynka zamieniła się w nastoletnią buntowniczkę, która zamyka się w pokoju, rzadko rozmawia z rodzicami, wraca późnymi wieczorami w ubraniach przesiąkniętych dymem nikotynowym. tak, to on mnie tak zniszczył. 





czasami mam na Ciebie wyjebane . to zdarza się bardzo rzadko ,
ale mam .




- przykro mi...zostańmy przyjaciółmi - takimi przyjaciółmi że nawet ''cześć'' kurwa nie powiesz ? nie dziękuję.





- Nie byłem aż tak pjany... - Stary, powiedziałeś że musisz iść do domu bo zostawiłeś żelazko na gazie !




- Nie byłem aż tak pijany . - Stary , przykleiłeś sobie tampon do czoła i udawałeś jednorożca





Ty jesteś tylko pionkiem na planszy szachownicy.





Powieki są po to żeby nie patrzeć jak odchodzisz na zawsze .




Mam tylko jedną prośbę. Przytul się do mnie choć na 5 sekund. Poczuję Twój zapach, dotknę Ciebie, przez chwilę będziesz mój. Potem, obiecuję już nie przeszkodzę Ci w życiu.





jesteś mi potrzebny żebym mogła nakurwiać szczęściem




Zrobię Ci taką trudną sprawę , że jeszcze będziesz szczekał dupą 'dlaczego ja ?' !






Nie rozumiem kolesi którzy zostawiają pożądane , szczere laski dla sukowatych plastikowych panienek z dużymi dupami , doczepianymi pasmami włosów i warstwową tapetą na twarzy . Zostawiają je dla tego kiczu międzyinnymi dlatego , że plastikowa kurwa da dupy szybciej niż pożądna dziewczyna która ma coś w głowie i wie , że chłopaka nie tylko zdobywa się dupą .





nie mów, że jestem zła, bo wychowywałam się na rapie.




gdyby mu zależało to by tak tego nie zostawił .




'i choć przyjaźń straciła dla mnie dawno wartość, to znam ludzi dla których żyć warto.' 







Tak kurwa ! Nie radzę sobie. Nie daje rady... Nie mam już sił aby udawać, ze wszystko jest w jak najlepszym porządku. Noce zdają zbyt dużo bólu. Łzy płynące po policzkach moczą poduszkę, a serce rozpada się na miliony kawałków, których nigdy nie będę w stanie złożyć w idealną całość.




pamiętam te słowa, które zabolały mnie tak strasznie. co czułam? nie pytaj. nieważne.





Może za często przeklinam, bywam wredna, mam cięte riposty, ale tak naprawdę wrażliwość to najbardziej dostrzegalna przez bliskich mi ludzi, cecha mojego charakteru. Chociaż wydaje się, że jestem tak okropnie silna, nie potrafię radzić sobie z najprostszymi dla innych problemami. Dostrzegam zbyt wiele rzeczy, których nie powinnam. Nienawidzę rasizmu i egoizmu. Cenię mężczyzn, którzy potrafią kochać.




kiedyś mówiłam ci wszystko. Dzisiaj nie mówię ci 'cześć' .




Ona nie przypominała podręcznikowego bóstwa, nieziemskiej bogini, muzy wielkich artystów, co jednym spojrzeniem darowuje natchnienie. Nie była podobna do nocy gwieździstej ani dnia soczystego. Nie była ideałem. Nie przypominała niczego, co piękne. Mówiła, że nie okazuje uczuć, ale robiła to mówiąc o nich. Próbowała być egoistką, bezskutecznie. Żyła po swojemu i chciała kogoś, kto będzie miał swój świat i znajdzie w nim dla niej miejsce. Nie chciała wiele, chciała jedynie mieć wszystko. Nie chciała podbić świata, tylko by ktoś go podbił dla niej, owinął w wielką czerwoną kokardę i dał jej w prezencie. Chciała spokojnego życia, w którym bez przerwy będzie się coś działo. Chciała żyć długo, ale nie dożyć starości. Umrzeć po cichu, ale żeby każdy o tym wiedział.




każdy dupek pozostanie dupkiem.




uwielbiam ten stan, kiedy mówię ' co za idiota ' a myślę ' Boże jak ja go kocham ' .




proszę nie pytaj co u mnie, wolałabym już nie przeklinać




ciężko mi żyć z samą sobą pod jednym dachem .






życie pisze różne scenariusze . przeważnie nie są różowe , nie opowiadają o wielkiej miłości i szczęściu , nie gra w nich Brad Pitt czy Angelina Jolie . zazwyczaj jest szare , monotonne i ostro pojebane , ale wole żyć bez miłości niż cierpieć , przez takich debili jak on .




- jak powiedzieć rodzicom, że jestem gejem ? - tato, jak seksownie dziś wyglądasz. 




masz cholernie trudny charakter. pech chciał, że lubię wyzwania.




kocham Cię bardziej , niż kakao o północy .



kurwa nie chcesz to nie musisz być najważniejszą osobą w moim życiu, przecież nie będę prosić.



kiedyś przyjdzie taki dzień , że siądę na chodniku tak zupełnie bezproblemowo i będę miała wyjebane dosłownie na wszystko .





za dobrych chłopców się wychodzi, a skurwieli się kocha.




jestem zwykłą dziewczyną , która kocha rap , nie rozstaje się ze swoimi słuchawkami , ma rozpierdol w psychice , nie wierzy w męskie obietnice , jest samowystarczalna , nie liczy się ze zdaniem innych , często miewa humorki , potrafi rozpierdalać innym życie , kocha swoich przyjaciół , ciągle pogrąża się w marzeniach , często przesiaduję na gg , ma swój rozum , choć rzadko go słucha , pali , pije , kocha liczbę ' 69 ' i słowo ' mraśny '.




kocham Twój uśmiech , kolor oczu , zapach perfum , miękkość włosów , styl ubierania , czułość dotyku , specyficzność śmiechu , poczucie humoru , muzykę , której słuchasz , twoje wady i zalety . tak . po prostu Cię kocham .




Dlaczego ½ chłopaków to idioci, którzy wyznają miłość poprzez gg ?














czasami idę ulicą modląc się , żeby potrącił mnie jakiś samochód.








czasami idę ulicą modląc się , żeby potrącił mnie jakiś samochód.







kiedy widzę tą twoją roześmianą gębę , mam ochotę podejść i Ci przypierdolić .






oglądając ' Titanica ' , uświadomiłam sobie , że cieszyłoby mnie , gdybym zginęła w taki sposób , uśmiechałabym się do losu , że mogłam zaznać takiej prawdziwej , choć filmowej miłości .






przyjdzie taki czas gdy wyśmieje cię prosto w twarz szmaciarzu .






pierdol to , co będzie jutro .








Flaszka optymizmu i kurwa do przodu .





środkowy palec dla tej szmaty, wyraża więcej niż tysiąc słów .






miłość = problemy 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz