zaglądaliście tu :

piątek, 26 sierpnia 2011


myslisz,ze jak zgrasz se na mp4 kilka kawałków ostrego hg fabuły etc to masz +10 do lanus? mała to trzeeba czuć



brakuje mi Go, amen




I choć brak mi tchu, brak mi śliny, wypłukuję witaminy, pragnę więcej dopaminy, chcę coś, o czym zapomnimy.



Co ty sobie myślałaś, ty naiwna dziewczynko? On i miłość?




Znasz to uczucie, gdy wspomnienia stają przed oczami, na dźwięk piosenki, która kiedyś przez krótki czas była soundtrackiem z Twojego życia?







ta sama dziewczyna, która się śmieje i dużo mówi, i wydaje się szczęśliwa, to również dziewczyna która może zapłakiwać się, gdy idzie spać..



ostatnie dni wakacji? jak spędzam? czy z nich korzystam? kurwa, najlepsze z całych wakacji. jest tak zajebiście, że lepiej już chyba być nie może. za parę dni szkoła, ale ja się tym wcale nie przejmuję. korzystam z nich w 100 %. dziękuję tym najlepszym, bo to dzięki nim codziennie z mojego ryjka nie schodzi uśmiech.  





Była sobie niewidoma dziewczyna,która nienawidziła siebie tylko dlatego,że była niewidoma. Nienawidziła wszystkich oprócz swojego kochającego chłopaka.Zawsze był przy niej. Mówiła,że gdyby tylko mogła zobaczyć świat wyszłaby za niego za mąż.Pewnego dnia ktoś podarował jej nowe oczy.Dzięki nim mogła już wszystko widzieć.Chłopak zapytał ''Skoro teraz wszystko widzisz wyjdziesz za mnie?''Dziewczyna była zszokowana kiedy zobaczyła,że jej chłopak także był niewidomy i odmówiła wyjścia za niego za mąż. Chłopak odszedł rozdarty na kawałki. Po jakimś czasie wysłał jej list o treści ''TYLKO DBAJ O MOJE OCZY KOCHANIE." 




"nie jestem ideałem, ale na szczęście chyba zasługuje."




Nie chcę słuchać, że to nieodpowiedzialne i szalone. Chcę Cię Kochać. 







czuję się jak dziecko, któremu machano przed nosem lizakiem i gdy już wyciągnęło po niego ręce, to ktoś mu go bezczelnie podpierdolił.



kocham cię, mimo wszystko.




CHUJ MU W DUPE. 



No to teraz wyczekuję ferii zimowych. 




A dzisiaj gdy siedzieliśmy ze znajomymi ty zażartowałeś mówiąc mi, że pasowalibyśmy do siebie, bo przecież oboje mamy kozackie czarne bluzy. Zaczęłam się śmiać i spojrzałam na naszych kolegów, którzy tylko uśmiechali się pod nosem i trącali ręką, po czym wybuchli śmiechem komentując, że łączy nas jeszcze jakiś milion innych rzeczy, ale mamy racje udając, że nic nas nie łączy, bo nie znieśli by kolejnej zakochanej pary w naszej paczce. Zmieszana spojrzałam na Ciebie, a ty bezczelnie się uśmiechnąłeś, nie spuszczając ze mnie wzroku. 



Daj skołatanym myślą odpocząć - już pora. 






Ulala, w górę wódka, dzisiaj balujemy tak jakby nie miało być jutra. :D |



A po 10 kieliszku, 2 szklance szampana i 8 papierosach nawet Twoje odejście staje się zabawne. 



Może jestem zbyt młody jeszcze, by być rozsądnym. Ale muszę się rozwijać, by czuć się wartościowym.




nie chcę, by ten ból zniknął. to ostatnia rzecz jaka mi po Tobie została.



nie poczujesz dopóki nie dotkniesz. uwierzysz dopiero, gdy zobaczysz. nie docenisz póki nie stracisz .




sory że dzis taka krótka notka ; ) 
jutro będzie dłuższa ; > 

6 komentarzy:

  1. Super blog.!<33 Dodam się do obserwatorów- jeśli to możliwe : P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz cudne notki.Blog jest super.;))

    Zapraszam także na:
    http://star-dollkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Notka faktycznie krótka ale i tak się cieszę że znajdujesz dla nass (ludzi którzy Twój blog uwielbiają) czas . ;))

    OdpowiedzUsuń