zaglądaliście tu :

wtorek, 14 czerwca 2011

I love you know? ♥

-czego ode mnie chcesz?! -miłości..

oglądałam Anne Marię Wesołowską więc wiem co to sprawiedliwość, dziwko.

kocham Cię bardziej niż damon, elenę.

bycie zajebistym jest trudne, ale znoszę to z podniesionym czołem.



teraz to ja mam na Ciebie wyjebane, kochanie.

oglądałam pamiętniki wampirów więc wiem jak to jest być wampirem, dziwko.



któregoś dnia pierdolnę to wszystko i wyjdę rano niby po dżemor.

posiadasz jaką instrukcję obsługi, czy coś? bo trudno Cie ogarnąć.

nie chodzę do szkoły po to aby się kształcić, zdobywać wiedzę - to przy okazji. najważniejszym powodem jest On, bo tak naprawdę tylko na szkolnych przerwach mogę napawać się jego widokiem przez całe dziesięć minut.

-skąd jesteś słonko? - jak dla ciebie z wyspy marzeń.



Nie mam najnowszych gadżetów, super popularnych przyjaciół i idealnego związku. moi rodzice nie zarabiają milionów i nie są najwspanialsi na świecie, a mimo tego uśmiecham się i nie narzekam, wiesz dlaczego? ludzie, których życie nie rozpieszcza, a daje im w kość potrafią się cieszyć małymi rzeczami. nie wymagają zbyt dużo. starczy im najzwyczajniejszy uścisk od mamy, zwykły buziak od chłopaka, tania koszulka z przeceny, czy drink za trzy złote wypity, w towarzystwie przyjaciółek, by uśmiech nie schodził im z buźki.

Jesteś przy mnie gwiazdą. Sama nie świecisz, odbijasz tylko moją zajebistość

ejj nie wszystko się kręci wokół miłości , pamiętaj o przyjaźni słońce.


burdel w głowie jak w damskiej torebce .

kiedyś M&M's, teraz L&M.

nie jestem miła, bo mi się już kurwa nie chce. 



Poprawiasz mi humor lepiej niż milion kostek czekolady, lody z filmem i koc z herbatą. Kocham Cię bardziej niż dobrą książkę nocą i czekoladowy budyń. Wolę Cię bardziej niż wspiąć się na mont everest, przepłynąć la manche i zobaczyć Paryż. Bo każda z tych rzeczy, jeśli nie ma Cię przy mnie wydaje się bezbarwna ♥

znasz to uczucie gdy dziewczyna do której mówiłaś 'ej siostraa' nagle przestaje sie do ciebie odzywać? znajduje sobie nowe, lepsze, popularniejsze w mieście kumpele, bo ty jesteś już stara i przereklamowana, lub po prostu za nudna. ?

są granice słowa 'przyjaźń' , które Ty zbyt często przekraczasz.

Bo nie potrzeba nam stu koleżków od melanżu, ale kilku prawdziwych ludzi bez fałszu.

dziwisz się, że Ci nie ufam ? no kurwa, fałsz masz na mordzie wypisany.

najgorsze jest to, gdy opuszcza Cię przyjaciel. po tylu wspólnych odjebach, nocach, dniach, łzach, śmiechu, smutku, radości, szczęścia czy depresji. najgorsze jest to jak wymienia Cię na innych, nowszych. tych popularnych, znanych w całym mieście bo Ty po prostu może jesteś już nudna. zajebiste uczucie, co nie?


chłopiec staje się facetem gdy przestaje patrzeć w dekolt, a zaczyna w oczy.


twoje piwne oczy kuszą miłością. 



Nie jesteśmy przyjaciółkami dlatego, że siadamy razem na każdej przerwie-bo nie siadamy,rozmawiamy przez telefon, mamy pasujące do siebie japonki czy potrafimy wyrecytować zawartość szafy tej drugiej. Kiedy ona się uśmiecha, uśmiech mimowolnie wkracza na moją twarz - nie ważne, jak zła na nią jestem. Kiedy ona płacze, też czuje jej ból i mam ochotę płakać razem z nią. Kiedy patrzę w jej oczy,wiem, że nie ma nikogo, komu mogłabym bardziej zaufać. To właśnie to oznacza przyjaźń.♥

jeśli nie masz po co żyć to żyj na złość innym.

i za każdym razem kiedy patrzę na Ciebie nie mogę wyjaśnić co czuję w środku . oddać życie za Twoje spojrzenie .

wziął krzesełko i tak siedzi w mojej głowie. cwaniak ♥ 

Photoshop - I Ty możesz zostać modelką. ;D

gratuluję, nienawidzę Cię.


.. rycerz na białym koniu ? - nie koniecznie, może być dresiarz na ośle, byleby mnie kochał . 

, jestem dziewczynką, która pije dużo tymbarków, nie nosi miniówek, nie kręci tyłkiem na prawo i lewo, ogląda House'a i dużo się uśmiecha . ♥

są takie dni , kiedy uśmiecham się nawet do herbaty .

beztrosko cieszysz się życiem, a chwilę potem stoisz na deszczu i patrzysz jak życie ci się wali .

witaj w czasach, gdzie pokemony cię 'lofciają', od dresów możesz dostać wpierdol, rodzinę widzisz tylko rano przed pójściem do szkoły i wieczorem przed snem, twoja sympatia obściskuje się na boku z kimś innym, a najlepsza przyjaciółka obgaduje cię za twoimi plecami. reszta ma po prostu na ciebie wyjebane.

A kiedyś będę tak odważna, że na ulicy będę pytać dresów, czy chcą wpierdol.

wredna , chamska , arogancka , pyskata , bezczelna - więcej zalet nie pamiętam .


NIE. Wcale nie jestem hardcorem. Nie lubię placków.Nie dam kamienia i nie urwę. Nie zgadnę co masz w środku. I co teraz?

wypijmy za szczęście, które kiedyś kurwa nadejdzie.

Potrzebuję: - kardiologa - by naprawił moje serce. - plastyka - by na na mej twarzy znów zagościł uśmiech. - okulisty - bym Cię już nigdy nie zobaczyła. - neurologa - by wymazał mą pamięć. - chirurga -by wypuścił motyle z brzucha. - pediatry - by znów być dzieckiem mającym beztroskie życie.

Lans jest wtedy gdy masz mnie w znajomych na fb.

idąc osiedlem, posyłam uwodzące spojrzenia Twoim kolegom, żeby później mogli Ci powiedzieć: ej ziomek ty chyba nie wiesz co straciłeś.

Wiedziałam.. kiedy spojrzałam w Twoje oczy, że będziesz moim problemem. '

tak - Ty możesz budzić mnie o trzeciej w nocy, nawet najbardziej durnym sms'em.


psychopatyczny dupek z wygórowanymi ambicjami i przerostem ego ponad swój wzrost.

zaakceptuj to, że lubię cię trochę bardziej niż powinnam.

- nie bolą cię nogi ? - niee , a co ? - bo cały dzień chodziłeś mi po głowie .< 3

Pierdol fajki , pal jointy .

Chodź , przyjebie ci całusem .

Ostatnio w moim życiu wiele się zmieniło - byłeś dla mnie wszystkim , a teraz jesteś tylko wspomnieniem.



chciałabym byś miał choć połowę takiej obsesji na moim punkcie, jaką ja mam na Twoim.

a dla ciebie czym jest miłość? - pij, nie pierdol.

nie patrz tak na mnie, bo dostanę zawału

miłość - wyprodukowano w Chinach, trwałość do 2 miesięcy. 

na fajkę mówi się skręt, na imprezę melanż a jak sie mówi na miłość? "pomyłka" 

Wystąpił błąd. Najwyraźniej chłopak, o którym próbujesz zapomnieć, usilnie stara się o sobie przypomnieć. Prosimy spróbować ponownie. /

żałosny, pojebany, głupi, idiotyczny, tępy, kretynowaty, bez mózgi frajer którego kocham.

wielu facetów mi się podoba. kilkunasty mnie kręci . na widok niewielu zapiera dech w piersiach. w paru podoba mi się ich niezwykła osobowość , a w kilku innych zabójcze spojrzenie. jednak kochać mogę tylko jednego, i nie wiadomo czemu ale padło na Ciebie.


lato. bieganie po plaży w szortach i górze od bikini bezsensownie uciekając przed Nim, jednocześnie mając tą świadomość, że w końcu mnie dogoni i wyląduję w letniej wodzie. ogródek za Jego domem i spryskiwanie mnie lodowatą cieczą, żeby chwilę potem czule scałować pozostałe kropelki z moich ust, czoła i odkrytych obojczyków. wieczorne przesiadywanie na środku polany wpatrując się w zachodzące słońce, zajadając Lila Stars i co chwila przewracając się nawzajem na miękki koc, żeby spróbować tych nieziemsko czekoladowych pocałunków.

a miłość? - a miłość niech znajdzie sobie inną ofiarę

miałam koleżankę kiedyś, nawet wtedy mogłam nazwać ją przyjaciółką. Chociaż dziś wiem że tylko jedna osoba z całego mojego dotychczasowego życia zasługuję na to miano. To właśnie ta dziewczyna , która jest ze mną zawsze, dzień w dzień, przychodzi do mnie przed szkołą siada na kompa a później bierze moją szczotkę i czesze się nią patrząc w monitor. Jest jedyna i nie powtarzalna

Uwielbiam wycieczki szkolne. Jak zwykle najlepsza droga powrotna .Teksty w kierunku opiekunów na cały autobus "nauczyciele to skurwysyny" i śpiewanie Słonia z koleżanką. Kocham To! 

Nienawidzę kiedy stoisz naprzeciwko mnie i prześladuje mnie to uczucie że się patrzysz, a gdy już odwracam głowę by na Ciebie popatrzeć udajesz ze mnie nie widzisz 

Mówią na nas że jesteśmy "chłopaczarami". Nie potrafią zrozumieć że przyjaźń damsko-męska może istnieć, ze lubimy chodzić w dresach i dużych bluzach, że lubimy czasami przyłożyć jakiejś dziuni, że przeklinamy co chwilę i słuchamy rap-u . Nie umieją nas zrozumieć tylko Ci którzy chcieli by nas mieć a nie mogą 



stał na przeciwko mnie patrząc mi głęboko w oczy . spuściłam głowę odwracając się do niego tyłem , oparłam się rękami i barierkę balkonu . wiedziałam co teraz powie , znałam to na pamięć . - wracam do Anglii , pamiętaj , że Cię kocham - powiedział i podszedł do mnie łapiąc mnie za rękę , przesunęłam dłoń chowając ją do kieszeni . - zejdź mi z oczu . - rzuciłam . - przepraszam.. muszę . - powiedział głośnym tonem . - to spierdalaj , czy ja cię trzymam ? po co tu w ogóle przyjeżdżałeś ? po jakiego chuja ? a już wiem , przyjechałeś zabawiłeś się mną po raz drugi i zostawiasz . znowu mnie kurwa zostawiasz z tym wszystkim . jedź sobie do tej całej Ewki i mi się więcej na oczy nie pokazuj . - krzyczałam zalana łzami . przejechał lekko ręką po swoim zaroście na brodzie i wyszedł znikając z mojego życia po raz drugi . 

czasami się zastanawiam nad powodem tego , że kiedy jest akademia w szkole i trzeba zagrać poważną rolę nikt nie chce mnie brać i tylko zasłaniają się pretekstami , że nie umiem wypowiadać 'i' nie potrafię być poważna , ze wszystkiego się śmieję i za szybko mówię . a kiedy trzeba zagrać debila przylatują do mnie i nie dają mi spokoju , co to ja do chuja jestem ? 

- a Ciebie co , piorun zgwałcił ? - czemu ? o co panu chodzi ? - idź do łazienki i przyklep tą grzywkę .

cała kolejna noc poświęcona na naukę , lubię to . 

czasami gdy z nią gadam mam wrażenie jakbym rozmawiała ze Stefani z pierwszej miłości. 

- mamo, kocham Cię. - dobra, dobra ile chcesz?

nawet siedzenie u niego w pokoju i czekanie na frytki może być romantyczne. 

uwielbiam religie, kiedy razem z księdzem włączamy kompa i słuchamy Eneja tańcząc i wywracając się po całej klasie. a inni patrzą na nas jak na debili.



komentarzee. ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz