zaglądaliście tu :

czwartek, 16 czerwca 2011

Nowy rozdział zapisuję na kartce życia, pod tytułem "Teraz będę szczęśliwa" tak i dotrzymam słowa, nie złamie się już teraz, muszę wytrwać do końca bo chyba o to chodzi w tej zabawie potocznie zwanej życiem. 


wakacje - czyli co mnie kurwa obchodzi jaki dziś dzień tygodnia?! .

gdybym dostała możliwość cofnięcia się w czasie, nie wiem czy umiałabym ją dobrze wykorzystać.

zdecydowanie przydałby mi się melanż. Taki z piciem wódki z gwinta przy ognisku i gitarą w tle.

szkoda, że trzy lata potrafimy zniszczyć w tydzień.



Zaciągam się papieros za papierosem z nadzieją na wcześniejszą śmierć.

Nienawidzę gdy w opisie masz tekst piosenki której aktualnie słucham, gdy wpadam na ciebie na korytarzu lub gdy widzę jak mi się przyglądasz. Wtedy wszystko wraca.

Macie tak czasem, że jak potrzebujecie i szukacie jakiegoś przedmiotu, to nie możecie go znaleźć, a jak nie jest już wam potrzebny to się nagle pojawia? Z niektórymi ludźmi, niestety jest tak samo.

a truskawki chwilowo rekompensują mi straty moralne z ostatnich dni.

Dobija mnie szkoła, dobijają mnie coraz częstsze i dłuższe awantury w domu. Do tego wszystkiego pogubiłam się w uczuciach. Nie mam siły, nie mam chęci. Nie dam rady.

a widząc mnie smutną nikomu nie przyjdzie do głowy, żeby bez pytania o powód po prostu mnie przytulić.

Wszyscy oczekują ode mnie wielu rzeczy,czasem zbyt wielu,a gdy nadchodzi moment,w którym to ja czegoś potrzebuje,to nagle nikt nie może pomóc.

Znaleźć inny obiekt westchnień i zapomnieć o tym co było wcześniej.


Zostały mi wspomnienia i ta cholerna pustka po tobie .

Kurwa no ! tak bardzo brakuje mi twojego uśmiechu.

Uśmiech to pół pocałunku. Uśmiechnij się do mnie dwa razy.

czasami musimy trochę pocierpieć, by potem móc docenić jak pięknym uczuciem jest brak bólu ..

po obejrzeniu kolejnej romantycznej komedii podczas której opróżniła połowę słoika nutelli płacząc przy wyznaniach miłości głównych bohaterów , włożyła słuchawki w uszy wsłuchując się w dołującą piosenkę i idąc za pobliski market usiadła na krawężniku , na którym spędzali razem mnóstwo czasu . przypomniała sobie te ostatnie wspólne chwile . jego szarmancki uśmiech kiedy zakładał jej na palec obrączkę ze źdźbła trawy obiecując , że nigdy jej nie skrzywdzi . zamykając oczy w podświadomości poczuła jego oddech na swoich wargach . skapująca łza zadała ból przeszywający po raz kolejny jej kruche serce . wracając do domu ujrzała go idącego z naprzeciwka . - co Ty tu .. robisz ? - tylko tyle była wstanie wyjąkać na jego widok . - to samo co Ty . - odparł odgarniając jej niesforny kosmyk włosów za ramię . - tęsknię

- Zamknij się. - Z kim rozmawiasz? - Z sercem.



Są takie chwile kiedy nie trzeba nic mówić. Kiedy gesty znaczą więcej niż słowa

Najpierw rezygnujesz z drobiazgów, potem z większych rzeczy, a w końcu z wszystkiego. Śmiejesz się coraz ciszej, aż wreszcie zupełnie przestajesz się śmiać. Twój uśmiech przygasa, aż staje się tylko imitacją radości, czymś nakładanym jak makijaż.

PIERDOL TO ! Nie bądź dziewczyną, która potrzebuje mężczyzn. Bądź dziewczyną, której potrzebują mężczyźni.!

Wykłady nauczycieli są jak pieprz z dżemem. On pieprzy, a reszta drzemie. :D

Wspomnienia powracają jak bumerang, chociaż nimi nie rzucam. 

Dlaczego ½ chłopaków to idioci, którzy wyznają miłość poprzez komunikator gg?

Sukienka H&M 59,00 zł, sandały CCC 79,90 zł, okulary C&A 29,90 zł. Twój śmiech przy przymierzaniu bezcenny.

dobra już nie narzekajmy! ja osobiście wolę 30 stopni w cieniu niż 20 na minusie.

Jeśli się mnie boisz, to zadzwoń na 997. jeśli Cię rozpalam, zadzwoń na 998. Jeśli Cię ranię, to zadzwoń na 999. Jeśli tęsknisz, to zadzwoń do mnie.

Mama mówi : Alkohol to Twój wróg ! Jezus mówi : Kochaj swoich wrogów .:]

"Kochając jednocześnie dwie osoby wybierz tą drugą , bo jeżeli naprawdę kochałbyś pierwszą , nie zakochałbyś się w drugiej" ♥

Bo czasem nie trzeba słów, przecież, wystarczy uśmiech.

Moda na okulary z białymi oprawkami, moda na facebooka, moda na porwane spodnie. Moda na zawiedzioną miłość, moda na złamane serce.

Milczenie to tekst, który niezwykle łatwo jest błędnie zinterpretować.



Na dzień dzisiejszy jedyne, co gra, to muzyka

Było ich dwóch. Pierwszy - cwaniak, dupek, babiarz, zupełny brak sumienia i serca. Drugi - romantyczny, czuły, opiekuńczy, znający znaczenie słowa miłość.Jak myślisz, którego wybrało jej głupie serce?


Praca zespołowa jest super, dzięki niej zawsze jest na kogo zwalić winę...


Kradłem ołówki z Ikei , więc wiem co to ryzyko , dziwko!


me. friends. sun. 30 °C. sea. beach. party. holiday. now. ♥ 


A gdyby moje oczy potrafiły robić zdjęcia, miałbyś już profesjonalną sesję zdjęciową ♥


Mama chce żebyś się jej zwierzała bo chce być twoją przyjaciółką ale w żadnym wypadku nie pyskuj bo nie jest twoją koleżanką. 


nie szukam ideału, znalazłam kogoś, dzięki komu ideały przestały się liczyć. ♥


- dlaczego za mną idziesz ? - chciałem powiedzieć Ci , że Cię kocham. - widocznie nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki. - jakiej przyjaciółki ? - jest ode mnie ładniejsza i mądrzejsza. stoi za Tobą. - ale tu nikogo nie ma.. - widzisz , gdybyś mnie kochał , nigdy byś się nie odwrócił.


Jaki to był wspaniały czas kiedy chodziło się do przedszkola , miłość polegała na wymianie mazaków z kolegą z ławki. A kłótnia było o to która babcia piecze lepsze ciastka.


- Weź o nim po prostu zapomnij. - Znasz wzór na pole trójkąta? - Znam. - To zapomnij 


wystarczy 6 godzin w ohydnej szkole, by nauczyć się na nowo śmiać i patrzeć na świat z innej perspektywy.


- Głupi jesteś! - Też Cie Kocham :) ♥ 







Jestem zdolna do wszystkiego nie chcę jednak tego udowadniać - boję się . Przepraszam 


to dziwne, że kiedy Cię widzę, nie mogę na Ciebie patrzeć a potem żałuję że nie podniosłam głowy do góry -to taki sam w sobie paradoks i automatyczne spuszczanie oczu głowy


zabrali mi słońce, pierdolone słońce.


miałeś mnie na wyciągnięcie ręki, szkoda że to spierdoliłeś. mogłoby być całkiem fajnie.


pan o niebiańsko brązowych oczach? trzy razy NIE, dziękujemy.


lubię wpychać się między ludzi i zarażać ich swoim dobrym humorem. lubię robić z siebie debila tylko po to by zobaczyć uśmiech na niektórych twarzach. lubię być optymistką, jednak też czasem potrzebuję odpocząć. mam prawo do smutku , mam prawo do łez.


doooooobra weź spierdalaj.


nauczmy się doceniać przyjaciół, bo życie nie toczy się wyłącznie wokół miłości.


nikomu nie polecam robienia zakupów z babcią, cześć


Muszę ogarnąć ten burdel w mojej głowie, bo jeszcze chwila i zalęgną się tam dziwki.


tylko patrz i spojrzeniem wyznawaj mi miłość.


70 % 'mężczyzn' w XXI wieku, ma mózg pomiędzy nogami.


pokaż cycki a będzie twój. w dzisiejszych czasach tak to już jest.




- kochasz go? - no może trochę. - a 'trochę' u Ciebie to dużo, nie? - w chuj dużo.




czasami o Tobie myślę. a to czasami to jest kurwa co minute.


za pięć minut będzie 21:21 masz o mnie myśleć, nie zapomnij!


nikt nie umie tak pocieszać jak młodsza siostra. kiedy powiedziałam 'znowu nie pisze' dostałam odpowiedź 'dziwisz się, bo ja ani trochę'




pije, pali, źle się uczy, a to tylko przez niego, tylko przez jedną osobę i właśnie do tego pasuje powiedzenie 'co ta miłość robi z ludźmi'.


biorę to gówno, które potocznie zwie się miłością.


chodzimy do tej samej szkoły, mieszkamy w tej samej miejscowości, mamy pawie takich samych znajomych na facebooku, często mamy na tą samą godzinę do szkoły. widzisz ile nas łączy?




nosiła Cię 9 miesięcy pod sercem. nie spała gdy miałeś gorączkę, chodziła z Tobą do lekarzy, gdy byłeś chory. jestem pewna, że gdyby trzeba było oddałaby za Ciebie życie. zastanów się zanim powiesz 'moja stara'.


moje dzieci będą miały zajebistą mame.


'po śmierci chciałabym obejrzeć film z mojego życia.'


dzwoni, pisze, spotyka się, całuje, przytula, kocha. tak, tylko szkoda, że nie mnie. cholerna szkoda.


- ja jebie - to się w końcu umyj!


mam chłopaka - trzeba to oblać. zerwaliśmy - trzeba utopić smutki, idziemy się napić. zawsze są jakieś powody do picia.


zazdroszczę moim dziadkom, że mają taką zajebistą wnuczkę.


- dlaczego jesteś hot? - bo moja mama jest hot, mój tato jest hot i wszyscy w rodzinie są hot. nie miałam innego wyjścia i ja też jestem hot.


jakby sny się spełniały to miałabym zajebiste życie.


brązowe oczy, ciemna cera, cudowny uśmiech, zajebisty charakter i jak tu się nie zakochać?


stoisz i się kurwa patrzysz, lepiej podejdź i mnie pocałuj.






Zrobię dla ciebie na parwde wszystko, a uwierz stać mnie na wiele. 


Dlaczego jestem hot? bo nigdy nie poddałabym się ocenie kolesiowi który nie umie się ubrać,lasce która zamiast śpiewać beczy jak koza i chłopczykowi ,który myśli że jest rockmenem .


Piękna Mery z domu starców - siedem zębów, osiem palców.


Jak chcesz się pobawić ludźmi, to sobie w simsy zagraj.


A teraz zastanów się jeszcze raz czy pytanie "co słychać" - jest na miejscu. 


jestem z Tobą brat , jestem z wami siostry. ♥ 


Skurwielem był, jest i będzie, przykro mi ale taka prawda kochanie. 


Nie ma brzydkich kobiet - są tylko kiepskie karty graficzne.


 - Pobawmy się w głuchy telefon. - Po co ? - Powiem Ci na ucho ’Kocham Cię !’, a Ty będziesz musiał wypowiedzieć to głośno. ♥ 


- Kubusiu, jak się pisze MIŁOŚĆ? - Prosiaczku, MIŁOŚĆ się nie pisze, MIŁOŚĆ się czuje. 


ej , a pamiętasz jak ustalałyśmy , że poczekasz na mnie kilka lat i razem pójdziemy do zakonu ? to wiesz co ? weź już nie czekaj. ♥ 


W życiu każdej dziewczynki przychodzi taki moment, gdy dostrzega ona, że jej mama jest bardziej pokręcona niż ona sama.


dziś nie odbieram telefonów, przetańczę całą noc, upiję się do nieprzytomności, zagadam z byle kim.. choć na chwilę chce zapomnieć o tobie .


Miło wspominam czasy, gdy dostając 10 złotych byłam najbogatszym człowiekiem na świecie, a wypowiedzenie "dupa" to najgorszy z możliwych grzechów.


Od dawna nie obchodzi mnie co o mnie mówią ludzie, co prawda, a co nie prawda wieeem i chuj wam w buzie.




- Chciałabym ci wszystko o nim opowiedzieć , ale nie mogę. - dlaczego ? - bo wtedy ty też byś się w nim zakochała.


Sentymentalne sranie w banie mnie nie interesuje. Potrzebuję miłości.


- za stałych mężczyzn. - to nie pijemy ?


Mądra dziewczyna całuje, ale się nie zakochuje, słucha, ale nie wierzy i odchodzi zanim zostanie porzucona 


A moim zdaniem najgorsze jest to , że w necie gadamy ze sobą opowiadamy sobie całe życie . A tak naprawdę gdy się spotykamy na ulicy , w szkole , gdziekolwiek nie potrafimy powiedzieć zwykłego ' cześć ' .

Uważasz się za porządną? - To czemu nosisz sznurek na dupie zamiast majtek?


Przykre. Tak patrzeć na dziewczynę, której właśnie pęka serce.


Napisał 'Kocham Cię' i wysłał też do dziesięciu innych.


czasem wydaje mi się, że nigdy nie przestanę Cię kochać.


I mogę Ci wybaczyć, naprawdę - ale nie licz na coś więcej.


Najbardziej brakuje mi tych chwil, kiedy byłeś tylko MÓJ.


Reprezentujesz najgorszy gatunek skurwysynów.








komentarzee. ♥

2 komentarze:

  1. Trafne teksty i jeszcze lepsze zdjęcia :) Zapraszam do mnie: http://prefercigarette.bloog.pl/?ticaid=6c7f3
    Sama je wymyślałaś? Jestem pełna podziwu, że wpadłaś na pomysł, aby stworzyć taki blog! Aczkolwiek trochę za dużo napisane, nie rozpisuj się zbytnio, bo nie każdemu będzie chciało się to przeczytać.
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki. ; )
    okey, spoko. , następne bd troche krótszee. ; ) nie, nie pisze ich sama , biore z różnych stronek. : ]

    OdpowiedzUsuń