zaglądaliście tu :

sobota, 18 czerwca 2011

Minął nasz czas.

-masz jakieś zwierzę w domu? -tak, siostrę. :D

wiem, mamuś, zawsze chciałaś mieć normalne dziecko.

odkąd Cię poznałam, słowa: 'mam wyjebane', i 'odchrzań się' są stałą częścią dnia codziennego.

twój styl życia? mamdzisiajnawszystkowyjebizm.

kurwa, słyszałaś kiedyś, że jak ciało A działa na ciało B, to ciało C się nie wpierdala?

twoje imię to synonim od słowa 'kurwa'.

Znudziło mnie to czekanie na Twoją odpowiedź.

'najgorsze jest gdy odtrącasz na prawdę fajnego faceta, któremu na Tobie zależy tylko dlatego, że w głowie siedzi Ci frajer, który Cię zranił.'


-dlaczego nauka nie wchodzi Ci tak jak teksty piosenek? -bo muzyka ma sens.

eh, te dwie cholerne brązowe tęczówki.

dziewczynko, idź do najbliższych kontenerów i wejdź do tego z napisem "plastik".

Nie wiedziałam, że taka jesteś. Zabierać najlepszej koleżance chłopaka, który się podoba.

Minął nasz czas.

Nie musisz mi robić pierścionków z trawy, mówić, że jestem wyjątkowa i, że mnie kochasz jak żadną inną. Po prostu bądź przy mnie. To wystarczy.

Jak ktoś ma pecha to i palec w dupie złamie.

a przed oczami poprzednie wakacje.

szczęśliwy człowiek to ten, który niczego nie pragnie. Może to jest moje pragnienie?

a każde twe następne "cześć" zlekceważę.

w końcu doszła do wniosku, że mężczyźni przynoszą tylko cierpienie, kłopoty i rozczarowania.

, on jest ze mną , więc wiem co to szczęście dziwko .

, niech zgadnę , siedzisz w domu i myślisz o nim ?

Ideał: Gdy odchodzę od niego obrażona - idzie za mną. Gdy patrzę na jego usta - całuje mnie. Gdy go popycham i biję - chwyta mnie i nie puszcza. Gdy zaczynam do niego przeklinać - całuje mnie i mówi, że kocha. Gdy jestem cicha - pyta co się stało. Gdy go ignoruję - poświęca mi swoją uwagę. Gdy go odpycham - przyciąga mnie do siebie. Gdy mnie widzi w najgorszym stanie - mówi, że jestem piękna. Gdy zaczynam płakać - przytula mnie i nie odzywa się słowem. Gdy widzi jak idę - podkrada się za mną i przytula. Gdy się boję - ochrania mnie. Gdy kładę głowę na jego ramieniu - nachyla się i mnie całuje. Gdy kradnę jego ulubioną bluzę - pozwala mi ją zatrzymać i spać z nią w nocy. Gdy mu dokuczam - on też mi dokucza i sprawia, że się śmieję. Gdy nie odzywam się przez długi czas - zapewnia mnie, że wszystko jest dobrze. Gdy patrzę na niego z wątpliwością - uzasadnia. Gdy łapię go za rękę - łapie moją.



życie ma sens tylko wtedy, gdy mamy u swego boku kogoś, kto odwzajemnia nasze uczucia.

każdy, kogo znam gówno o mnie wie .

Jedno wielkie loveshit.

Przecież było między nami tyle fajnych rzeczy. kurwa, co się z nimi stało ?

Bo wszyscy znamy kogoś, kto ma napierdolone pomarańczowego pudru na ryj ... i zwykle jest blondynką .
mogłabym napisać milion wersów o tym jak cierpię , potem wykrzyczeć każdemu z was w twarz na ulicy , klnąc jeszcze głośniej i jeszcze częściej . albo odejść , nie mówiąc nic więcej.

związek z nim nie tylko nauczył mnie, że płacz po nocach w poduszkę nic nie daje. dotarło do mnie, że lepiej się nie przyzwyczajać, nie przywiązywać, nie zapamiętywać. najlepiej jest mieć na wszystko wyjebane, tak bardzo jak tylko jest to możliwe.

stwórzmy swoją własną stację radiową. puszczajmy wyłącznie piosenki o nieszczęśliwej miłości.

serce da się wyleczyć. nawet to pokaleczone. wystarczy starannie i powoli zaszywać ranę. aż w końcu serduszko będzie wyglądać jak nowe. tylko, że po każdej ranie zostają blizny. na sercu też

odkąd go poznałam, zaczęłam nadużywać słów: nie ogarniam, ja pierdole, mam wyjebane.

Po prostu złap mnie za rękę i daj poczuć, że powinnam zostać .

on jest lepszy niż Paryż i gorąca czekolada .

napisz mi wzór na reakcje spełnienia marzeń.

całe Google przewróciłam do góry nogami. Ale i tak nie znalazłam odpowiedzi na pytanie, co się z nami stało.



Serce ty się lepiej ogarnij bo jak się rozum dowie coś naodpierdalało to będziesz miało grubo przejebane.

- Kocham Cię . - Dlaczego ? - Może dlatego, że jestem głupia. 

Niby nic nie czujesz, ale ciągle o nim myslisz



Któregoś dnia ze złości zaczęła palic , tak zostało jej do dziś ;x.



była próba na akademię. koniec roku już za pasem. siedziałeś metr nade mną i uważnie mi się przyglądasz. poprawiłam włosy. Twój wzrok nadal był utkwiony we mnie we mnie. odłożyłam gitarę i zaczęłam rysować na kartce zapisanej tekstami piosenek znak zapytania, wyznaczając ten szlak dużo razy. zapytałeś: - dlaczego tak? - bo moje życie to jeden wielki znak zapytania. - odpowiedziałam.

Ja po prostu mam dość , tych pieprzonych rozczarowań, każdego dnia



Żeby nam się ułożyło. By do końca git już było. By marzenie się ziściło, Żeby każdy mógł to przyjąć



kuse spodenki, wystający kawałek pośladka. czarna i kusa przeźroczysta bluzka, czarny mocno wycięty stanik. tak to ta suka. ta suka, która mi Ciebie ukradła.

fakt, często nie pokazuję Ci tego co naprawdę czuję i myślę, bo cholernie boję się, że znowu spowoduje to jakieś spięcia między nami. mimo to wiedz, że nigdy nikogo nie pragnęłam tak jak Ciebie w tym momencie.

(♥.♥) -boję się, czy tak nie wyglądają moje oczy naprawdę, gdy na Ciebie patrzę.

- ćsii.. słyszysz ? coś jakby drapie o drzwi. - nie przejmuj się, to moja miłość. zamknęłam kurwę w łazience, bo mnie drażniła.



-burza idzie. -kurde... lecę szukać kocyka... -nie musisz, masz mnie.

tak, wiem, że mam tylko 15 lat, ale zrozum nie jestem już tym dzieckiem, które biega ze swoim misiem. mamo, spróbuj to sobie wyobrazić. kiedy go widzę, wszystko we mnie szaleje. jakby miliard motyli przeleciało przez moje ciało. uwielbiam z nim rozmawiać. o wszystkim, nawet o tym jakiego batona ostatnio zjedliśmy. przy nim czuje się bezpieczna, wystarczy tylko jego obecność. przy nim jestem szczęśliwa. wiesz mamo, kiedy jest się przy kimś tak bardzo szczęśliwym nie da się tego zostawić i iść naprzód. kocham go, mamo. kocham go tak cholernie mocno, że oddałabym za niego wszystko, mimo tego, że przecież mam tylko 15 lat.


ona tak jakby czekała, a on tak jakby miał to gdzieś.

ze wszystkim sobie poradzę, ale kurwa sama się nie przytulę.

gdybym nie posiadała takiej cechy jak opanowanie, prawie pewne jest to, że już dawno, mimo wszystko mielibyśmy za sobą pierwszy pocałunek. jednakże stuprocentowo gwarantuje, iż kilku kolesi miałoby także pęknięty nos, jeśli w porę nie ogarniałabym.

Miałam Go tylko polubić, a zakochałam się do granic własnych możliwości . Nawet nie wiedziałam , że tak potrafię.



żyjemy w erze przeterminowanej cnoty i globalnej depresji nastolatków .



w moim życiu jest więcej bólu niż radości.



- mamo, kolano znowu mnie boli. -oj,jak mojego dziadka bolał palec to go ujebał.

a wakacje? może i mam zaplanowane co do dnia ale wiem, że wszystko wypali. wiem, że jak co roku będę bawić się z rodziną w Zakopcu, Krakowie i Częstochowie.. Wiem, że jednak nie pojadę do Włoch bo z hajsem na razie ciężko ale mimo to, będę się bawić tutaj, u mnie, nad polskim morzem, z polskimi facetami, z przyjaciółmi.. 

uwielbiam wstawać z łóżka z myślą, że nie muszę się spieszyć bo do szkoły się nie wybieram. /

nie pierdol mi tu o wynikach egzaminów tylko ciesz się że za tydzień mamy już KURWA wakacje!

Dziwka to zawód, suka to charakter. Kurwa to zachowanie, szmata to kwestia wyglądu .



za tydzień oficjalnie zostanie otworzony sezon zachodzenia w ciążę. 

siedzisz przed komputerem, śpiewasz do ulubionego kawałka, wchodzi brat z tekstem 'do idola się kurwa zapisz' i psuje cały Twój plan na najbliższą część dnia.

czego nauczyły mnie wydarzenia ostatnich dwóch lat ? nauczyły mnie, że płakanie po nocach z powodu tego, że mnie olał nic nie zmieni. udowodniły, że nie mogę tak szybko przywiązywać się do miejsc i ludzi, bo oni i tak odejdą. pozwoliły zrozumieć, że jeśli coś na prawdę kocham, to nie mogę się poddawać, że muszę walczyć jeśli chcę coś z tego mieć. teraz tłumaczę, że wtedy byłam młoda i głupia, niewiele wiedziałam o życiu, o ludziach. wiem, że już nigdy nie popełnię tego samego błędu, a tamci ludzie już nigdy nie będą tymi, którymi dla mnie byli.

Wiesz ? Ona Cię kochała. byłeś dla niej numerem jeden, tym cholernym oczkiem w głowie. Jej chłopczykiem bez wad, za którego oddałaby życie. Jednak idealny chłopczyk okazał się fałszywym dupkiem. Który korzystając z pierwszej lepszej okazji poszedł do innej, nie zastanawiając się nad tym, co ona będzie czuła, że ból wyżre wnętrze jej serca. A ona, ona myślała, że to wszystko przez nią.

dobrze mi robi ćpanie Jego uśmiechu.

"Cześć jestem facetem. Najpierw z Tobą poflirtuje, potem zawrócę ci w głowie, będę z Tobą pisał, bo przecież na początku tak trzeba, będę zaczepiał Twoje koleżanki i gadał z nimi o Tobie, będę ci kłamał, potem będę ci zawracał głowę do tego stopnia, że się we mnie zakochasz, uszczęśliwię cię na jedna noc, ale na następny dzień będę cię porostu ignorować, będę przychodził do ciebie tylko wtedy kiedy nie będę miał przyjaciół, a teraz najlepsza partia tego jest że, nie możesz nic zrobić nic kompletnie nic, a wiesz czemu? Bo się we mnie zakochałaś, głupia dziewczyno..."

i tak wiem, że nadal mnie kochasz.

wybacz za mało wysublimowane słownictwo ale wypierdalaj głupia szmato zanim cie zajebię.

największą wartością mojego życia jest przyjaźń . pamiętaj

zamiłowanie do Twojej persony wygasa tak szybko jak chęć nauki w ciepłe dni 


już nie jara mnie Twój uśmiech 

nawet gdybyś przebrał się za babe, a charakteryzowałby Cię pracownik z Gwiezdnych Wojen poznałabym Cię. zawsze i wszędzie.

i znów jestem tym dzieckiem, które kiedy widzi, że ktoś robi mu zdjęcia - ucieka lub zasłania buźkę dłońmi. tym, które uwielbia zapiekanki, ale nigdy nie zjada ich w całości. tym, które kocha tamtego typa, choć wie, że nigdy nie będą razem.

tak, masz rację. nie znam laski, ale zapierdoliłabym przez to, że ma Ciebie, a ja nie.

trochę życia, wakacji, uśmiechu, szczęścia, Ciebie.



Wyjdź z domu na świat którego nie ma w reklamach.

Zawsze mnie to dziwiło: dwoje ludzi, którzy wiedzieli o sobie niemalże wszystko, nagle przestają się znać.

- Daj mi to, czego nigdy nie miałam.. - Mózg ?

" co chciałaś osiągnąć tym, gdy podeszłaś do mnie i powiedziałaś 'suka' mierząc mnie z góry na dół ? ah, no tak - rozumiem , że chciałaś się przedstawić. no spoko "

wypijmy za to życie , które potrafi pieprzyc się , jak najlepsza dzwika ..

Lubię , gdy odwracasz się udając , że szukasz kogoś w tłumie , a patrzysz na mnie.

myślisz, że możesz wszystko? trzepnij drzwiami obrotowymi

jesteś dupkiem. najnormalniejszym w świecie dupkiem. - dlaczego najnormalniejszym? - widzisz, Ty nawet nie zainteresowałeś się, dlaczego nazwałam Cię 'dupkiem' . tylko oburzyłeś się na słowa 'najnormalniejszy'

teoretycznie nie chcę związków, miłości, zobowiązań, Ciebie, ale kiedy sobie pomyślę jak miło byłoby mi w Twoich ramionach, czy jak cudowne muszą być Twoje pocałunki - kłócę się sama ze sobą. z jednej strony są te ważniejsze priorytety, z drugiej niewyobrażalne pragnienie w stosunku do Twojej osoby.


kurwa w tym momencie jestem gotowa na wszelkie możliwe desperackie kroki, żeby chociaż przez chwile patrzył na mnie jak tego pierwszego dnia.


Każdy Twój uśmiech i spojrzenie skierowane w moją stronę sprawia, że cieszę się jak małe dziecko rozpakowujące lizaka.

Poznała definicję szczęścia .

Miłość - stan w ,którym wariujesz na punkcie drugiej osoby.

Między kobietą a mężczyzną nie ma przyjaźni. Jest miłość, pożądanie, namiętność, uwielbienie, podziw, szacunek, respekt, wrogość, zależność, obojętność, pogarda i tak do usranej śmierci, tylko nie przyjaźń, nie przyjaźń.

' Podobno jeżeli ktoś za Tobą tęskni, to śni Ci się w nocy .. '

Nie odnosisz czasem wrażenia, że jesteś chujem ?

już zapomniałam jakie to uczucie gdy odzywał się codziennie..

- Dlaczego taka dziewczyna jak Ty nie ma chłopaka.? - Bo taki chłopak jak Ty nie chce mieć dziewczyny.

a masz tak , że szukasz go wzrokiem na każdej przerwie ?

wielu niepewnie dziś spogląda w lustra. mówi sobie trzymam się, ja mówię - się nie puszczaj.

On jest miłym, dobrym i ułożonym kolesiem. z pomysłem na życie i zamiłowaniem do wycieczek po górach. Ty jesteś aroganckim , bardzo ambitnym skurwysynem bez planów na życie i z zajebistą zajawką na metal, wkółko żyjącym na spontanie. On mówi 'przepraszam, ale dziś nie dam rady się spotkać. wybaczysz?' . Ty mówisz 'sory Mała, ogarniam dzisiaj melanż - nie widzimy się'. On zabierze mnie na kolację przy świecach i dobrym winie do drogiej restauracji. Ty zaproponujesz ławkę i jointa na osiedlu. On dzwoni codziennie pytając jak minął mi dzień. Ty dzwonisz co dwa dni mówiąc , że się napierdoliłeś jak szmata . mimo tego chyba nie muszę mówić , że wolę Ciebie i wcale nie wiem po co .

twój numer znałam na pamięć. i gdy wreszcie zdobyłam się na odwagę, żeby do Ciebie zadzwonić. w słuchawce usłyszałam głos kobiety która powtarzała " niema takiego numeru" .


Gdybyś teraz stanął przede mną , miałabym ogromny dylemat : dać Ci w ryj , czy pocałować ?

2 kg pudru, 3 kg fluidu i się dziwisz, że dużo ważysz.

Wiesz chłopaku, 'hahaha' to ty masz w gaciach.

Nakurwiam szczęściem.! ;****

A ten debil nadal nie rozumiał że ma hipnotyzujące spojrzenie.

Gdyby śmiech trenował mięśnie brzucha, miałabym kaloryfer.♥

, od dzisiaj nie zbieram już na czołg , zbieram na buldożer , kurwa 

jesteś mistrzem w 'spierdole Ci zycie'

Ciebie nie wkurwia to, że jesteś takim pajacem? 

, jeśli facet kiedykolwiek powie Ci abyś nie paliła lub nie piła , wiedz , że na pewno mu zależy .

jeśli mam dla kogo wstawać , wstaję nawet w poniedziałki .

uwielbiam kłócić się z Tobą tylko o to , że zabrałeś mi moje ulubione kapsle od tymbarka , albo nie chcesz oddać swoich .

- Masz piękne oczy - dziękuję, były w zestawie z twarzą..

szanuj buzię bo masz jedną.

Świat schodzi na psy.

- Kocham Cię - naprawdę ? - nie, na niby kurwa . 

Na stole stały cztery świeczki. pierwsza rzekła nagle. : "jestem dobrem - ludzie już mnie nie potrzebują, wiec mogę zgasnąć.." druga świeczka dodała. : "jestem sprawiedliwością, dziś nikt mnie już nie potrzebuje!" obie świeczki zgasły.. trzecia,zasmucona rzekła. : "jestem miłością - na mnie ludzie mają coraz mniej czasu,wiec i ja zgasnę.." trzy świeczki zgasły. do pokoju weszła młoda kobieta i ze smutkiem popatrzyła na zgaszone świeczki. czwarta świeczka odpowiedziała. : "nie martw się, jestem nadzieją, póki ja istnieje wszystko można zacząć od nowa.."♥

Jak mam rozpoznać swoją Drugą Połowę? Nie bojąc się ryzyka. Ryzyka porażki, odrzucenia, rozczarowań. Nigdy nie wolno nam rezygnować z poszukiwania Miłości. Ten, kto przestaje szukać, przegrywa życie.♥

- kocham cię . - ogarnij się dziewczyno .


Inne nałogi? Nie, nie, jesteś jedynym.

. wydaje mi się, że moje ' lubię Cię ' znacznie urosło . < 3 

Miłość jest cholernie dziwna 

Przez Ciebie nawet zwątpiłam w to czy mam prawdziwych przyjaciół. Umiesz komplikować czyjeś życie, ale nadal Cię chcę, chcę żebyś był ze mną, żebym widziała Cię codziennie uśmiechającego się do mnie, chcę abyś mnie znowu przytulał, chcę patrzeć w twe zielone oczy i mówić że Cię kocham . Ja po prostu chcę ! a chcieć można wszystko, choć i tak wszystkiego się nie dostanie.

jeśli decydowałabym o losach kraju , Grubson już dawno byłby prezydentem a pan Peja czyściłby mu buty 

Niekiedy zbyt mało odwagi, by wcisnąć enter

i gotowa byłabym kupić Grubsonowi bukiet róż, za wszystkie piosenki jakie ma , które tak bardzo pomagają mi w życiu. ♥

szukasz ideału ? ja szukam wody w proszku. poszukamy razem ?

ogarniam syf w moim życiu . - nie przeszkadzać . 

przychodzą takie momenty, że żaden wulgaryzm nie jest w stanie określić tego co czujemy. 


smażyłam się na słońcu sącząc sok prosto z lodówki. w słuchawkach obijał się GrubSon, a ja kompletnie nie przejmując się niczym liczyłam za ile mam przewrócić się na drugi bok. sama w to nie wierzę, ale nie było tam ani grama Ciebie. serce biło równo, a wspomnienia nie biegały po mojej głowie. było mi dobrze. jak kiedyś, kilka miesięcy temu. 

Patrzę na Ciebie i myślę ' lubię to ! ' 

jesteś trudny jak zadanie z matematyki czy język chiński . 

w zimie pragniemy lata, a w lato zimy. przecież to idiotyczne jak to że mi nadal na Tobie zależy

Nastolatki wszystko robią na przekór. Nie zakładają kurtki gdy jest zimno, piją alkohol gdy nie wolno. Nawet facetów kochają 'nie tych'.

a mina wuefisty kiedy kumpel na przerwie do niego podszedł i powiedział - nie ćwiczę, mam okres. był niedopisania. to coś jakby osiemnastolatkowi powiedzieć że miłość to nie tylko sex. xd


-obgryzasz paznokcie ? -u rąk ? -nie kurwa u nóg wiesz. -.- 

Co tam policja, ważne żeby mama się nie dowiedziała.

a od 22 czerwca zacznę kochać poniedziałki.

masz racje za dużo przeklinam, a tak w ogóle to chuj ci do tego ?

ja się pytam: GDZIE SA MOJE PIENIĄDZE Z KOMUNII !?


wybuchnę Ci śmiechem w twarz gdy jeszcze raz wspomnisz o miłości.

leciałam do mamy smażącej naleśniki z przeciągłym jękiem 'no dłuuuugo jeszcze?', po czym nie widząc żadnej reakcji wracałam do salonu, kucałam przed telewizorem i przeglądając kasety w końcu wkładałam do urządzenia 'Kosmicznego ducha'. godzinę później sprawdzałam czy spakowałam wszystko do plecaka, a kiedy upewniałam się, że wszystko jest prawidłowo ciągnęłam któregoś z rodziców za rękaw. 'jedziemy?', nieśmiało pytałam. wkrótce siedziałam już na przedszkolnym dywanie z lalką, dwoma misiami i ówdzie najlepszą przyjaciółką. dzieciństwo, kiedy naprawdę było mi obojętne kogo kolega ze starszej grupy będzie trzymał za rękę.

chciałam przesłać Ci coś seksownego na urodziny, ale listonosz kazał mi przestać się wygłupiać i wyjść ze skrzynki na listy ;d ;d .

kiedy zostałam wyczytana przez panią dyrektor bez słowa stanęłam na środku sali. podniosłam powoli wzrok kierując go trochę na prawo, na Niego. patrzył, delikatnie, z lekkim uśmiechem. równocześnie unieśliśmy kąciki ust jak najwyżej. i nie liczył się dyplom, który właśnie lądował w moich dłoniach, gratulacje za które dziękowałam, miłe słowa - był On, ta jedna chwila w której znów był tak blisko, taki kochany, taki mój.

wkurwiający stan zakochania,gdy chłopak kocha ciebie,a twoja przyjaciółka stara sie o niego od roku

na chuj mi Romeo? nie jestem Julią, jestem sobą. chcę Ciebie.

punkt 1. zawsze już będziesz mnie kochał. 2. jeśli masz jakieś wątpliwości, patrz punkt 1.

a w oczach ma kurwiki,tak zajebiste,że łoooooo. ;d

kochaj mnie, tak w chuj mocno, tak wiesz ... ♥

uśmiechaj się, bo przecież uśmiech jest pierwszą rzeczą, dzięki której człowiek poznaje co to szczęście. 

a 8-letni braciszek powiedział, że podoba mu się jedna dziewczyna od dwóch lat, boi się jej powiedzieć, bo boi się, że go wyśmieje. i oto dowód, że jestem z nim spokrewniona, żeby mu dorównać, potrzebuję jeszcze jednego roku.

oficjalnie byłeś tylko kolegą. tak naprawdę wszystkim co kochałam.

całujesz albo wypierdalaj!

owszem, rozpierdala mnie od środka i owszem, nigdy ci o tym nie powiem.

to dziwne uczucie gdy twoje marzenia spełniają się komuś innemu...

popatrz tu, spójrz - wszystko jest niby okey.

Są takie wieczory kiedy ,zawijam się w koc ,włączam smutne piosenki ,odpalam papierosa ,zamykam oczy i bardziej tego byś był ,pragnę zniknąc.Kocham Cię ,i kurwa cieżko mi bez Ciebie ,zajebiscie ciężko mi bez Ciebie .

jestem dziewczyną, która pije dużo tymbarków, nie nosi miniówek, nie kręci tyłkiem na prawo i lewo, ogląda Nie ma to jak statek i czesto smieje sie z byle czego.

Śmieje się z byle czego, a ludzie proszą mnie o numer do mojego dilera.

chciałabym znowu tak czuć , mieć motyle w brzuchu i uśmiech od ucha do ucha . chciałabym ponownie odbierać telefon z myślą , że dzwoni ten Ktoś . chciałabym denerwować się przed spotkaniem , a widząc Jego czuć przyspieszone bicie serca . chciałabym ukradkiem na Niego spoglądać , a potem tak zwyczajnie patrzeć głęboko w oczy i trzymać się za ręce , ściskać ile sił .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz