zaglądaliście tu :

piątek, 17 czerwca 2011

-Powiedziałam mu, żeby dał mi jakiś znak.. -I co? -Kretyn przyniósł zakaz wjazdu

dobrze, że z życia nie wystawiają ocen. pewnie bym nie przeszła dalej.

-masz cycki? -mam. -to czemu nie nosisz?

ty jesteś jebnięty tak sam z siebie, czy ktoś ci za to płaci?

blond to kolor włosów, a nie kurwa umysłu.



- Dobranoc - NIE BĘDZIESZ MI KURWA MÓWIŁ CO JEST DOBRE, A CO ZŁE.

- patrzysz czasem w lustro? - patrzę. - i co, masakra nie?

podryw na Czesława z x factor: - cześć, jesteś bardzo.. no wiesz. bardzo jesteś taka ten.. taka tego wiesz. nooo.. bardzo mi się podoba to. i masz bardzo fajne te.. no wiesz. fajne masz to takie tego. ooo i jeszcze tamto masz też fajne takie tego. noo.. to u mnie czy u ciebie?

masz napisane na metce: made in heaven.

fuck off i do przodu :D

Mam w domu panele więc wiem , co to życiowy parkiet dziwko ! :D

nie pierdol. mam trampki. i cały świat do zdobycia.

Tatuś zawsze mówił: jeśli chłopcy cię nie lubią, są gejami.



- Obiecaj, że zaprosisz mnie w przyszłości na swój ślub. - Obiecaj, że przyjmiesz zaręczyny.


kolejny raz zakocham sie w jakimś chuju, który powie mi, że do siebie nie pasujemy.

tylko facebook daj mi możliwość by go zaczepić. tylko on stwierdzi, że jego imie pasuje do mojego, a on nie ma nawet konta.

- kocham go. - i co z tym zrobisz? - spróbuję zapomnieć..

najgorsze jest to,że obiecuję sobie że kiedy on napisze,nie odpisze mu,a kiedy już pojawi się dostępny - wymiękam.. i zaczynam sama rozmowe.

"-ty, słyszałeś? kevin sam w domu... -sam w domu? NO TO MELANŻ!"


zbyt głupia by zrozumieć co znaczy : już cię nie kocham.

kłamię gdy mówię że cię nie kocham.

Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej - jak się sypie to rusz dupę, a nie czekaj , aż Ci ktoś pomoże.

patrzył na Nią z fascynacją, pochłaniając spojrzeniem każdy ruch i każdy gest. usmiechał się, gdy przelotnie mierzyła go wzrokiem.

potrzebuje Cię.. bardziej niż wakacji.

wakacje - i nagle przestajesz liczyć czas do następnego weekendu.

nawet słowa nauczyciela , że zdałam i nie mam żadnych jedynek mnie nie cieszyło , nie skakałam z radości , nie czułam się szczęśliwa . bo jak mam się czuć szczęśliwa skoro on nie przeszedł , koleś bez którego lekcję są nudne i bezsensu . tylko on wnosił do naszej klasy tyle poczucia humoru , to przez niego wiecznie dostawałam uwagi za kwiczenie ze śmiechu . to z nim uciekłam z lekcji i za szkołą jaraliśmy jointa , to przez niego nie raz chcieli mnie wyjebać ze szkoły . ale będzie mi tego brakować , spotykanie się na przerwach czy poza szkołą to nie to samo . ten chłopak jest dla mnie jak brat .

i kocham moją mamę , która chcę iść na noc kina i specialnie kupiła sobie burna , którego nienawidzi , żeby tylko nie zasnąć . 

wierzę . wierzę w nas , w ciebie , we mnie i w to wszystko co miało być i co jeszcze napewno będzie . 

w miłosnym horrorze - tak dłużej być nie może .

lato ? daj spokój , przecież wiesz , że to nie tylko obce kraje , okulary przeciwsłoneczne , zajebista opalenizna i fajne ciuchy . to czas , w którym serce , które prawie umarło zimą odżywa . wszystkie uczucia się włączają i nabierają kolorów , tymbarki znów smakują jak miłość w płynie i chudniesz od samego śmiania się . żyjesz chwilą , a wszystkie plany , które przyjdą ci na myśl odrazu realizujesz . zakochujesz się w kilku facetach naraz , zwykle nie wiesz co robić , bywasz u przyjaciółki częściej niż w domu i po prostu - żyje się kurwa łatwiej .




, jeśli chcesz o czymś zapomnieć , oznacza to , że nie możesz przestać o tym myśleć .

rap jest moją ripostą, na to co wkurwia.

, zapnij rozporek . mózg Ci widać . 

, żeby nie było zbyt wesoło , to coś musiało się spierdolić .


, to nie jest miłość . to jest jakaś popierdolona obsesja .

, 95% ludzi ocenia po wyglądzie 5% jest niewidomych .

 są takie osoby , na których widok od razu japa mi się cieszy .

kup dwa chomiki. nazwij je 'jeden' i 'dwa'. jeden zdechnie, wciąż masz dwa. xD

, miłość - to taki szajs , na który choruje większość nastolatek .

 gdy bóg rozdawał inteligencje to musiałeś być w kiblu .

a nadzieja ? podstępna z niej suka.

jesteś obowiązkowy w moim życiu, jak tusz na rzęsach . ♥

gdyby w życiu istniała opcja ''cofnij.." .


Błogosławieni, którzy nie potrafią kochać . Albowiem ich serc złamać się nie da .

przejebane uczucie gdy rozum mówi odpuść , a serce próbuj dalej

szlag, jak to jest, że trzech chłopaków poprosiło moją 11-letnią siostrę o chodzenie w jednym dniu, a ty boisz się mojej reakcji i kryjesz się z tym od 2 lat?

nawet nie wiesz, od ilu miesięcy chcę ustawić jakiś opis, ale się boję że zaraz wejdziesz na to cholerne gadu i domyślisz się, że ten opis jest do Ciebie.

nie mogę uwierzyć, że to rok szkolny 2011/2012 będzie już ostatnim z moją klasą. tyle łez, brechtów, przekleństw Dominika na nauczycieli. tyle chwil spędzonych wspólnie, których nigdy nie zapomnę.

niby 'było-minęło', ale jak go widzę z nią to mnie ściska w środku.

zła jak cholera, bez kija nie podchodź.

kiedy widzisz mnie na ulicy, obracasz głowę, ale na facebooku to ciągle widzę zaczepki.

wkurza mnie, że nie odzywasz się do mnie przez kilka dni, a potem jak gdyby nic się nie stało piszesz 'hej, kotku'.

-co robisz? -a jak myślisz? -no, nie wiem. -klaszcze czołem i nakurwiam salto. wymieniać dalej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz