zaglądaliście tu :

piątek, 1 lipca 2011

` Niedobór witaminy C-iebie .! `

moja druga połówko, gdziekolwiek jesteś : miłego dnia. 

Nie rób priorytetu z kogoś kto ma cię tylko za opcję.

Nic mnie tak nie irytuje jak chwile, w których mnie rozśmieszasz, a ja powinnam być na Ciebie zła.

Uśmiechnij się, powiedz, że nic się nie stało, przytul mnie, pocałuj.
A potem otul mnie kocem i zaśnijmy, wpatrzeni w rozgwieżdżone niebo. ♥

prędzej zrozumiem to co pies do mnie szczeka, niż co ty do mnie mówisz szmato.

nie piję, nie ćpam, nie palę a i tak spierdoliłam sobie życie zakochując sie w Tobie .

2 słowa, 9 liter - był chujem.

punkt 1. zawsze już będziesz mnie kochał. punkt 2. jeśli masz jakieś wątpliwości, patrz punkt 1.

nie żebym narzekała, ale źle mi, kurwa.


jeśli ciągle jesteś singlem , to znaczy , że Bóg patrzy na ciebie i mówi : ''a tego człowieka zachowam dla kogoś wyjątkowego'' .

nadzieja matką głupich.

miłość nie wybiera i jest po prostu podła.

To ten w stylu "poczekam aż będziesz gotowa". To ten na podobiznę "jesteś najważniejsza" nawet przy kolegach. To ten przypominający "Nigdy Cie nie zdradzę ". To ten na wzór "masz bluzę ,bo Ci zimno". To ten ala "Chodź kochanie" na środku miasta" . To ten "przyjdę do Ciebie" w czasie grypy. To ten pieprzony ideał z brązowymi oczami. ;*



'Tylko jakby co, Ty nic nie wiesz' ♥

dotknęłam jego policzka swoją dłonią, głaszcząc go swoim kciukiem. przybliżyłam się do niego i oparłam swoje czoło, o jego. drugą ręką złapałam jego dłoń i mocno ją ścisnęłam. zamknęłam oczy. przy każdym jego oddechu, przy każdym, chociażby najbardziej delikatnym ruchu, wiedziałam, byłam pewna, że wie, że czuł, że ma łzy w oczach i jest mu przykro. jednak to mnie nie zniechęciło. twardo postanowiłam sobie, że powiem to, co zamierzałam. odsunęłam swoją twarz od niego i spojrzałam m w oczy. zalane łzami oczy. 'przepraszam' wyszeptał, zanim zdążyłam cokolwiek powiedzieć. kiwnęłam przecząco głową, bojąc się cokolwiek powiedzieć. rozpłakałabym się. z resztą już miałam łzy w oczach. pierwsza spłynęła po moim policzku, a on wolną dłonią starł ją, przyprawiając mnie o dreszcze. 'to koniec.' powiedziałam. spuścił głowę, ciężko oddychał. przytuliłam go, dałam buziaka w policzek i odeszłam, z towarzyszącymi mi łzami.

przyzwyczaiłam się do tego , że moim najlepszym przyjacielem jest pies - nie chcę tego zmieniać . ♥

- masz przy sobie jakieś psie żarcie?
- nie? czemu pytasz?
- bo ta suka się tutaj zbliża i myślałam, że wyczuła jakieś chrupki czy coś.

Obietnica faceta jest jak wampir, który obiecuje swojej ofierze, że jej nie zabije.

nawet nie wiesz ile razy klikam " Lubię to " z nadzieją , że zrozumiesz że jednak coś do mnie czujesz . ♥

Przyjaciel to ktoś kto zna piosenkę twojego serca i pomoże ci ją zaśpiewać gdy zapomnisz słów.

mam dosyć tych wszystkich kłótni, twoich pierdolonych humorów i chamskich odzywek. albo się zmienisz albo kurwa spierdalaj, proste.

gdy w przyjaźni jedynym co was różni jest płeć, bądźcie czujni bo miłość już was obserwuję 

nie cierpię tych momentów, kiedy jesteś cholernie zazdrosny o to że idę na piwo z kumplem.

Najbardziej boli to, w co się uwierzyło, a co stało się kłamstwem.



człowiek którego kocham bawi się mną. raz mówi, że kocha, raz że nie. nawet nie wiecie jak to boli. moje uczucia są rozszarpywane jak zdobycz na polowaniu pomiędzy dwoma drapieżnikami.

kocham każdy wakacyjny dzień, bo wstając o 12 nie muszę się martwić, że zaspałam do szkoły < 3

A, wiesz że jak ktoś patrzy Ci się w oczy dłużej niż 7 sekund , to jest w tobie zakochany? <3

Potrzebuję Cię zajebiście mocno, wróć kurwa!

- Mówiłaś, że miłość nie przechodzi. - Gaśnie, ale nadal w nas jest. - Czyli kochasz mnie jeszcze? - Kocham nasze wspomnienia.


Jeśli ktoś twierdzi, że kobiety to słaba płeć, niech spróbuje w nocy przeciągnąć kołdrę na swoją stronę.

"Nie jestem Bogiem, ale wiem na co mnie stać."

Ślepo wierzymy w to, że miłość wygra każdą z rund.

jeżeli facet na prawdę się zakocha , to jedna dziewczyna przysłoni mu cały świat . nie będzie chciał posmakować innych ust nawet w marzeniach - te jedne mu wystarczą . nie obejrzy się za inną , bo najważniejsza dla niego będzie szła obok . każdego dnia będzie ściskał dłoń dziewczyny tak , jakby ta miała mu zaraz uciec . będzie ją bronił nie pozwalając na zranienie w jakikolwiek sposób . z jego warg nie będzie schodziło czułe wyznanie , które będzie chciał deklarować co dziesięć sekund . przy najbliższej okazji nie zerwie z niej bielizny . będzie zastanawiał się czy dobrze zrobił subtelnie zesuwając jej jedno ramiączko . zakochany jest w stanie biec w deszczu do oddalonego o kilka km sklepu , bo ukochanej akurat zabrakło ciastek do ulubionej herbaty . pójdzie z nią na zakupy , obejrzy nawet komedię romantyczną i pobawi się z jej młodszą siostrą . taki facet , gdy go o to się poprosi , przytuli i będzie z tobą milczał zostawiając jedynie ślad swoich ust na twoich włosach . ♥ 

czasami zastanawiam się jak jeszcze mogę wyrazić swoją miłość do Ciebie, bo zwykłe 'kocham Cię' już nie wystarcza.

' Wiem, ta miłość zniszczy nas oboje '

Uwielbiam twoje wygłupy i odpały, bo przy Tobie czuję, że znalazłam kogoś kto idealnie pasuje do mojego własnego debilizmu. kotek ♥

piosenka sprzed roku, którą zajebiście kocham i mam wielki sentyment do niej i mnóstwo wspomnień. szczególnie tych z sierpnia, kiedy siedzieliśmy wieczorami na ławce, przytulając się do siebie. pamiętasz? pamiętasz, co mi pewnego wieczoru powiedziałeś? 'pewnie domyślasz się, że ta bajka się kiedyś skończy, kiedy mnie zabiorą. ale wiedz, że zawsze będę przy tobie. pod tym samym niebem, oddychając tym samym powietrzem. mając te same uczucia, przywołując te same wspomnienia' ogarniasz, co wtedy zrobiłeś? zabrałeś moje serce, nie chcąc mi go oddać przez ponad pół roku. pamiętasz to?

Jego mina dziś w szkole? Masakryczna. Nie wiedziałam, co mam zrobić, serce mi pękało. Jednak wiem, że kiedyś musiałby przez to przejść. 'Wiesz, kiedy sędzina powie, że nie mam już matki, że straciła do mnie prawa rodzicielskie, to chyba coś rozjebie' Powiedział na jednej z przerw, a mi w oczach stanęły łzy. Nienawidziłam, kiedy cierpiał. Położyłam mu wtedy głowę na ramieniu i powiedziałam cicho: 'Damy radę, skarbie. Razem damy radę.' On mnie objął i wtulił się we mnie tak, że nikt nie widział jego twarzy, kompletnie nikt. Gdy szłam na lekcje szepnął mi ciche 'przepraszam', wpierw nie wiedziałam o co chodziło, ale gdy usiadłam, poczułam, że mam lekko mokrą koszulkę. 'Skarbie, nie przepraszaj. Przecież po to jestem. Mośku głupi, kocham Cię.' Wybazgrałam na telefonie i wysłałam mu, wąchając jego zapach, który został na mojej koszulce.



mistrzowskie jest to, że mimo moich fochów i huśtawek nastrojów wciąż mnie kochasz. dziękuję ♥


Ciekawe czy ona kocha tak samo mocno jak ja.
- Ciekawe czy on kocha tak samo mocno jak ja.
pomyśleli oboje

'tyle fałszywych ust co dzień życzy komuś sto lat... '

kiedyś trudno było mi znaleźć szczęście, a gdy przestałam go szukać, samo mnie odnalazło. ON jest moim szczęściem i powodem do radości ♥

Powiedz mi gdzie byłeś jak uczucia rozdawali.

piątkowy wieczór, alkohol we krwi, ubranie przesiąknięte zapachem nikotyny i twoimi perfumami. kocham ten stan ♥

pragnę stanąć na szczycie paryskiej wieży Eiffla i krzyczeć. krzyczeć jak bardzo Cię kocham ♥


' uśmiech w trybie stałym ' ;D

' Bo jesteś typem chłopaka, który śmiałby się gdybym upadła, ale pomógł mi wstać i wyszeptał 'w porządku skarbie, wciąż Cię kocham ' ♥ ; * .

kawał dnia: siedzą dwa gołębie na dachu; jeden grucha, drugi jabłko. :-D

farmazonów pełna jestem, oddycham romantyzmem.

Wczoraj wieczorem, leżąc na łóżku doszłam do wniosku, że życie z czasem w ogóle się nie zmienia. Teraz chcę JEGO i tylko JEGO, a te kilka lat temu spełnieniem moich marzeń był KEN, pasujący do mojej barbie. Pamiętam, gdy tupałam nogami i krzyczałam, błagając mamę, by mi go kupiła. Ta się zawsze zgadzała. Tak, i to właśnie jest jedyna rzecz, która się zmieniła - Teraz krzyczenie i tupanie nic nie da. Mama mi GO przecież nie kupi. Sama muszę zapracować na jego miłość.


chciałam zwyczajnie przestać Cię kochać, chciałam... ale nie mogłam.

przyjaciół mam w sercu, a nie w pineskach na nk.



ostatnio zbyt czesto dopada mnie choroba pt. "tęsknota" - i nawet już czekolada nie leczy.

dobrą muzyką zagłuszam złe chwile

najważniejszy facet dla niej teraz był skończonym draniem .

ja się w Tobie wcale nie zakochałam! tylko moje serce to zrobiło.

` bo brak skromności to cecha zajebistości . ♥

Tęsknota najbardziej doskwiera kiedy widzimy to za czym tęsknimy.

życie jest jak transwestyta - niby pięknie, ładnie a tu huj.

wolę być jego dziwką niż twoją żoną.


kiedy słyszę: 'weź się w garść' , w mojej głowie rodzi się pytanie: jak 50 kilo kobiecego ciała ma się zmieścić w jednej, małej dłoni? nigdy nie byłam dobra w te matematyczno- fizyczno- chemiczne kwestie.

mówisz, że nie jesteś szczególnie uzdolniony. ależ jesteś. to w końcu ty, a nie ktoś inny wpadł mi do oka, wpuścił do brzucha stado motyli, zawrócił mi w głowie i wcisnął watę w kolana.

, codziennie wstaję z nadzieją , że to wszystko to był jakiś durny sen , a Ty nadal mnie kochasz, nadal jestem dla Ciebie wszystkim , nadal będzie tak jak było .

 . wkurwiają mnie ludzie którzy mówią że mnie znają , ale kiedy nie mam co palić chodze zajebiście wkurwiona a oni wyskakują z tekstem ' co ty taka zła ? ' . jak by mnie na prawde znali to by wiedzieli czemu . ale to wiedzą tylko nieliczni .

- dlaczego wchodzisz do szafy ? . - mam dość tego pieprzonego życia . spadam do lepszego świata , tam znajdę ukojenie . i nie czekaj z obiadem . - ale do szafy ?! - nie . so Narnii !!! . xd

 a teraz proszę , zastanów się , ile tak naprawdę dla Ciebie znaczyłam . i gdzie ta cała miłość , którą mi przyrzekałeś . ? i wybacz , że nie jestem w stanie pojąć , jak Twoje uczucia mogły ot tak wygasnąć .

- co tam masz? - eliksir szczęścia. - a po polsku? - wódka z sokiem.



Przyszły wakacje. Jest cudownie, bo jest duużo wolnego, ale co z tego? Jak ja kurwa nie widziała i nie rozmawiałam z nim od zakończenia roku szkolnego! 

Pamiętasz ten dzień ? Mroźna szara zima. Chodź tak bardzo nienawidzę zimy to Ty sprawiłeś, że ją polubiłam. Troszeczkę.. ale polubiłam .

czułe słówka typu 'kochanie', rano śniadanie, tak, to nasi dranie. ♥ 


na przekór wszystkim i wszystkiemu byli ze sobą, choć dobrze wiedzieli, że nie mogą.

jarasz mnie i wkurwiasz jednocześnie .

mama mówiła, że będę w przyszłości cierpieć, ale nie mówiła, że aż tak...

siedziała na krawężniku, deszcz strumieniami spływał po jej twarzy, zresztą nie tylko deszcz, łzy również. siedziała i czekała aż zdarzy się cud i ktoś wybudzi ją z tego koszmaru, nic jednak się nie działo. miała ochotę zapaść się pod ziemię, nie, nie ze wstydu lecz z nienawiści, w jednej chwili znienawidziła go, znienawidziła jak potwora. nie tylko go, ona, jej najlepsza przyjaciółka, tak samo, miała ochotę wydrapać jej oczy, miała ochotę wymierzyć mu w policzek. to, co przed chwilą zobaczyła wstrząsnęło nią nie na żarty, kochała go, zwierzała się jej ze wszystkiego. teraz obydwie ważne jej osoby stały się dla niej nikim. po tym jak podeszli do niej, zawsze uśmiechniętej dziewczyny i powiedzieli, że są razem, świat dla niej przestał istnieć, niebo przestało być niebem, a ziemia przestała być ziemią.

' mam małego, a tobie chuj do tego ' 

Marzę o tym, żebyś pewnego dnia przyszedł do mnie w środku nocy, stanął pod moim oknem, zadzwonił, kazał wyjść przed dom, zobaczył mnie w piżamie,nieuczesaną i zaspaną, podszedł do mnie, powiedział ,że przepraszasz,jednak nie możesz beze mnie żyć, kochasz mnie bardziej niż kogokolwiek,tęskniłeś i już zawsze będziemy razem,później zaczął całować i mnie przytulił.Później napisał smsa ,w którym napisałbyś dobranoc,kocham Cię. I byłabym najszczęśliwszą dziewczyną na calutkim świecie. Szczęśliwszą nawet od tych ,którzy mają na koncie więcej niż sześć zer. Twoja miłość jest dla mnie bezcenna.

Każdego wieczora modlę się : " Boże,błagam Cię z całego serca,spraw ,żeby on mnie kochał i żebyśmy znowu byli razem. Żeby tęsknił, nie mógł beze mnie żyć,żeby po prostu szczerze kochał . Amen" ,wiesz? I dalej mam nadzieję, będę modlić się do upadłego. Wszystko powierzam Bogu, mam nadzieję,że mnie wysłucha. Bo nie chcę wylewać kolejnych litrów łeż do poduszki, nie uśmiecha mi się to.

Kiedyś zauważyłeś ,że palę papierosa. Podszedłeś,spytałeś czy możesz, zgasiłeś go na ręce,tam ,gdzie żyły są najbardziej widoczne. Bolało Cię, wiem o tym. Bardzo się oparzyłeś. Rana została, do tej pory. Mam nadzieję,że za każdym razem jak na nią popatrzysz będziesz czuł się winny i będziesz pamiętał o mnie. Bo Ty wypaliłeś taką samą ranę swoimi słowami w moim sercu.



deszcz, zimno, wiatr. przydałby się jakiś 36.6 obok.♥

i love you, kurwa!

nie musisz mieć oka - po prostu bądź.

nie lubię jego uśmiechów. dają za dużo złudnej nadziei.

miłość jest w modzie. szkoda, że ty nie podążasz za trendami.


dzisiaj ludzie na słowo 'miłość' zmieniają temat.


a on już przestał być mi obojętny.

- ścisz to! - mamo, ale to PEZET! - aaa, to daj głośniej!


Wszyscy się zmieniają, tylko ja kurwa jakaś zacofana szanuję uczucia innych.


Ciebie,Ciebie ,Ciebie.

masz nieziemski uśmiech. ♥

pomyśl o mnie tak jak ja myślę o Tobie ,

spadająca gwiazda, a ja znów pomyślałam o Tobie, wciąż to same życzenie ♥

dlaczego moi rodzice myślą że jestem jeszcze za młoda i nie dojrzała na miłość? Oni nie są w stanie ogarnąć że ich mała córeczka ma już kilkanaście lat i wie co to znaczy uczucie. Ale dla nich zawsze będę mała roztrzepaną, naiwną, nieodpowiedzialną córeczką, którą zawsze trzeba prowadzić za rączkę i mówić jakimi kolorami na pomalować tęczę.

- Wypuściłam szczęście...- Jak to wypuściłaś szczęście?!- Nie zdołałam go złapać bo było trochę za ciężkie.- A jak wyglądało?- Miało metr osiemdziesiąt i brązowe oczy♥



nie ufaj mi. potrafię perfekcyjnie kłamać. sam mnie tego nauczyłeś.

Nie była idealna. Obgryzała paznokcie, miała problemy z wyznawaniem uczuć, była zarozumiała i wulgarna, [nie potrafiła być twarda. Lecz najgorszą z jej wad było to, że zakochiwała się w skurwielach bez uczuć. później przez nich cierpiała.

Dlaczego nie potrafisz kochać.? Zawsze musisz bawić się uczuciami i pierdolić głupoty, że nie umiesz inaczej .

-Mamo, mam się ubrać ładnie czy na luzie? -No tak, żebyś była do ludzi podobna... xd

Klne, bo chce . Płaczę, bo nie wytrzymuję. Kocham cie bo ... i nie wiem co napisać nie mam pojęcia czemu cię kocham tak po prostu .

dąc przed siebie, próbując zapomnieć, potykam się o fakty i o milion pustych wspomnień.


Zaczęły się wakacje. Razem z nimi nowi znajomi, imprezy do białego rana, upijanie się do nieprzytomności i nowe miłości. Tylko jest chyba ze mną jakiś problem. Zamiast nowych znajomych, wolę swoich obecnych przyjaciół. Zamiast imprez i upijania się w trzy dupy, wolę wieczór z przyjaciółką i upijanie się sokiem. Zamiast nowej miłości, wolę Ciebie. Mimo, że już nigdy nie będziesz mój.





3 komentarze:

  1. Wow - super opisy .Pozwolisz ,że z nich skorzystam .Tylko nie do końca rozumiem ten "nie musisz mieć oka - po prostu bądź." ale coś w nim jest...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że moje też są . landriina z moblo ;x

    OdpowiedzUsuń